TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 MK1 solgt

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #227835  av ure

:)
Vedlegg
mercedes 021.jpg
mercedes 021.jpg (273.66 kiB) Vist 3435 ganger
Sist redigert av ure den 25 mai 2007 16:21, redigert 2 ganger totalt.

#227838  av ure

Vurderer å selge bruks mr2en som den står. Dette er et meget godt objekt både mekanisk og rust messig men trenger litt stell for å bli 100%. Har lite tid til den nå så prøver å se om det er noe interesse for den her på forumet.
Sist redigert av ure den 09 mai 2007 12:14, redigert 1 gang totalt.

#228108  av Darkstar

ure skrev: Dette er et meget godt objekt både mekanisk og rust messig men trenger litt stell for å bli 100%.
Hva mener du med litt stell? Mye som må gjøres for å få de Eu-godkjent?

#228326  av ure

Det jeg vet er en oljelekkasje ved fordeler og slapp håndbrekk, kan sikkert strammes for den fungerer, mulig bytte av en lykt. Ellers er det jo lakk av front for utsene sin del :shock: Kan med fordel bytte reg reim og.... da tror jeg du kan få en bra og billig underholdene bil til sommeren

#229159  av Darkstar

Har du noen flere bilder av den? Bilder av oljelekkasjen? Ã…rsmodell?
Hvor er det rust på bilen? Km stand?

#229248  av ure

Bilen er fra 87, km er 254000 ca men motor er byttet med en 93 mod i følge forige eier, vet ikke km på motor... Lite rust på bilen, det som jeg fant er sveist (4 små hull, et i gulv, et i innerskjerm bak og begge støtdempertårn bak) Rust som er på bilen er i panseret på undersiden forran (ikke synlig fra utsiden) og noen micro blærer på høyre hjulbue bak. Har ikke flere bilder og oljelekk er nok simmerring. Års.avg er nå bet.

#229258  av Darkstar

Når regner du med du skal selge bilen da? Muligheter for å kikke på den en kveld eller noe?

#229317  av ure

Kan nok få til en visning av bilen en dag, men det trekker jæ%&# ut med oppretteren som skal rette den andre mr2en min, to uker siden han skulle ta den :evil: :evil: :evil: Så derfor er det litt vanskelig å si når jeg kan selge desverre.

#229318  av Darkstar

ure skrev:Kan nok få til en visning av bilen en dag, men det trekker jæ%&# ut med oppretteren som skal rette den andre mr2en min, to uker siden han skulle ta den :evil: :evil: :evil: Så derfor er det litt vanskelig å si når jeg kan selge desverre.
Ok! Gi meg en lyd når du vet noe mer da. :wink:

#231384  av NeoNxiX

Også interressert=)
Pm=)

#231515  av ure

Må beholde bilen litt til, og har nå bet årsavg og holder på å godkjenne den... Men den vil bli solgt i løpet av våren, pris diskuteres etter hvor mye jeg gjør med den før salg :D

#231654  av NeoNxiX

Fin sak=)
Si ifra når du et mer :D

#239596  av ure

Selges nå ferdig godkjent kr 23 000 kr.

#239606  av injee

Intressert i Golf 2 som innbytte? :) hehe!

#239610  av Elstad

Syns det var en litt stiv pris