TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvem her inne skaffer 3-sgte gen2 rearcut

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#229405  av jumbo

Både Toyparts og Markus hvertfall, kanskje flere jeg glemmer også

Vil vel tippe du må ut med oppunder 20 laken et sted, litt usikker på hvor mye lavere gen 2 ligger i pris sammenlignet med gen 3

#229407  av James

2.gen ligger en del lavere i pris. Sjekket selv opp i dette her i helgen som var.
2gen. rearcut ligger på ca. 25000kr
3. gen. rearcut ca. 32000kr +/-

#229429  av jumbo

Det er grisedyrt... kjøpte mitt egen rearcut (96 modell / 3. gen) for ganske akkurat 20 laken (uten frakt)

#229455  av Christian

jumbo skrev:Det er grisedyrt... kjøpte mitt egen rearcut (96 modell / 3. gen) for ganske akkurat 20 laken (uten frakt)
Det er egentlig ikke det, forbi du hentet det fra Danmark selv, dessuten var det noen som glemte toll :)

De er ikke helt gratis å hente selv...betalte 31500 for min siste bakpart, ferdig levert hjemme på døra.

#229501  av jumbo

Hva pokker skal man sponse staten for? :lol: Om de enda hadde brukt en TANKE mer av statsbudsjettet på vegvedlikehold og oppgraderinger hadde jeg sikkert hatt et litt annet syn på det, men inntil den dagen snyter jeg alt jeg kan på både toll og skatt :D

Ellers betyr jo dette bare helt enkelt at man har VELDIG godt betalt for å hente selv dersom man har tilgang på bil og henger

#229657  av mr2cato

Har de fleste her kjøpt av Egon eller?

#229692  av jumbo

Sitter med inntrykk av at flertallet har det ja...

#229695  av James

mr2cato skrev:Har de fleste her kjøpt av Egon eller?
gjennom Toyparts, men som kom fra Egon ja for min del

#231310  av BT-GTI

jeg kjøpte jdm motoren min rett fra egon..

må da legge til at motoren min var i prima kondisjon når jeg fikk den. kan ikke si at alle motorene hans er i sånn tilstand, men jeg hadde vel for en gangs skyld flaks når det gjelder mr2