øf skrev:supra har resirk org..Stiansen skrev:Dumpventilen har da en funksjon også, ikke bare lyden så vidt jeg vetbiler med map-sensor kan vel bruke dump el resirk-ventil
sindrejl skrev:er det luftmassemåler på euro-spec? isåfall kan(bør) det ikke brukes åpen dump.øf skrev:supra har resirk org..Stiansen skrev:Dumpventilen har da en funksjon også, ikke bare lyden så vidt jeg vetbiler med map-sensor kan vel bruke dump el resirk-ventil
øf skrev:vet ikke, vet bare at det er original resirk dump på den samt at alle som har singel turbo/manuell gir bruker åpen dump. hvorfor bør det ikke brukes åpen dump btw?sindrejl skrev:er det luftmassemåler på euro-spec? isåfall kan(bør) det ikke brukes åpen dump.øf skrev: biler med map-sensor kan vel bruke dump el resirk-ventilsupra har resirk org..
sx-4-ever skrev:Altså.. Det er så myyyye arbeid og polere det skrokete spjeldet, så jeg vurderer og sandblåse det raskt på skolen, åsså lakke det. Hvilken farge skal jeg ha ?Ta blå, slik som på spjeldet til tore tt 95 euro spec
Rødt som bilen eller blått som silikon overgangene ?
SVAR RASKT
Andy_Celica skrev:Det er vell eloksert..? Blir liksom ikke helt det samme å klatte på nå blåmaling! Glassblås det å la det være som det blirsx-4-ever skrev:Altså.. Det er så myyyye arbeid og polere det skrokete spjeldet, så jeg vurderer og sandblåse det raskt på skolen, åsså lakke det. Hvilken farge skal jeg ha ?Ta blå, slik som på spjeldet til tore tt 95 euro spec
Rødt som bilen eller blått som silikon overgangene ?
SVAR RASKT