Lurer litt på et par ting:
Kan ventil-tettningene bli dårlig på noen måte?Isåfall, hvordan? hva er så årsaken?
Hvordan høres/merkes skjørtebank? når oppstår det, hva er årsaken?
Er det hensiktsmessig å skifte katalysator? og isåfall er det å anbefale med en med mer flow enn den orginale?-Noen som har gjort det? gode/dårlige erfaringer? For katten blir vel ganske så full av dritt etter 17 år.. Har hørt at motoren kan gå dårligere visst den ikke får riktig mottrykk? stemmer det?
Kan ventil-tettningene bli dårlig på noen måte?Isåfall, hvordan? hva er så årsaken?
Hvordan høres/merkes skjørtebank? når oppstår det, hva er årsaken?
Er det hensiktsmessig å skifte katalysator? og isåfall er det å anbefale med en med mer flow enn den orginale?-Noen som har gjort det? gode/dårlige erfaringer? For katten blir vel ganske så full av dritt etter 17 år.. Har hørt at motoren kan gå dårligere visst den ikke får riktig mottrykk? stemmer det?
Har ikke lengre Mr2 men en Renault Megane.
_____________________
Renault Meagane 98, Hyunday Accent, Yaris Verso, Daihatsu Applause, Rød Mr2 90mod, 95Nissan Sunny, Hvit Mr2 GTI, 73Mini Morris 1300cc m webber forg, Lada Samara, 75Mini Morris .
_____________________
Renault Meagane 98, Hyunday Accent, Yaris Verso, Daihatsu Applause, Rød Mr2 90mod, 95Nissan Sunny, Hvit Mr2 GTI, 73Mini Morris 1300cc m webber forg, Lada Samara, 75Mini Morris .