TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Go cart kjøring 22 april for jenter i Bergen!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #229122  av Redlady

Girls go fast jentene fra Vest inviterer søndag 22 april til go cart kjøring på Midtun i Bergen for oss jenter. Tenkte at kanskje vi skulle klare å få samlet en god gjeng, og kjøre fletta av oss... Oppmøte kl 19:00 og kjøring fra 20:00....

Vi oppfordrer alle fra Vestlandet med bilinteresse til å møte opp for å bli bedre kjent med hverandre og øke bilmiljøet for jenter...

Håper at det blir bra oppmøte og at vi får en kjempe kveld sammen!
Sist redigert av Redlady den 20 mar 2007 17:15, redigert 1 gang totalt.

#229171  av Mani@c

Dette høres ut som et veldig bra tiltak. Endelig noen jenter som også vil bryske seg litt på banen. :) Håper det kommer masse folk.

Ettersom vi legger ned driften 30.06.07 så er nok dette også siste sjanse til å være med på et gøyt arrangement på Bergen Gokartsenter

Dere er hjertelig velkommen alle sammen. :)

Edit: P.S. Har du/dere bestillt? Kan ikke se noe bestilling.

#229465  av Turbotrille

Legge ned??? :shock:

Blir det ingen mulighet for noe go-kart i Bergen lenger da?

#229473  av Redlady

Ja nå har jeg bestillt.... 2 heat med 10 plasser på hver, så da får vi se hvor mange som møter opp.... Håper jo på at det blir en del....

#229664  av Mani@c

Turbotrille skrev:Legge ned??? :shock:

Blir det ingen mulighet for noe go-kart i Bergen lenger da?
Jeg hører rykter om flere som har lyst til å drive med gokart, men jeg har ikke hørt noen seriøse planer enda. Men jeg forastiller meg at det vil bli gokart i framtiden, men hvor det blir er veldig usikkert for det er dyrt å leie store lokaler nærme sentrum... Vi får krysse fingrene og håpe i det lengste.

P.S. Kanskje jeg arrangerer et møte med klubben etter nedleggelsen bare for å mimre litt... :)

#229666  av Mani@c

Redlady skrev:Ja nå har jeg bestillt.... 2 heat med 10 plasser på hver, så da får vi se hvor mange som møter opp.... Håper jo på at det blir en del....
Japp, ser det. Meneh, ta med et par dvd'er eller noe sånt da, så kan vi vise de på storskjerm for å ha noe å snakke om så det ikke bare blir et veldig kort møte. Så har også de som eventuelt ikke skal kjøre noe å gjøre på i mellomtiden. :)