TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MKII Supra i Bergen sentrum

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #229423  av tommis

Så en fin hvit MKII Supra parkert mellom legevakten og bergen maritime i går. Noen her?
 #229663  av Jarmund

tommis skrev:Så en fin hvit MKII Supra parkert mellom legevakten og bergen maritime i går. Noen her?
Regner med det er den samme eg treffer innimellom på hylkje til og fra jobb.Tror den hører til der omkring.
Ser bra ut. mener det er en bekjent av tidligere kolega av meg.

#229810  av Amund

kjenner til en hvit mk2 supra, men veit ikkje om den er sååå fin :roll:
I vert fall ikkje så strøken som toyparts sin.
Om det er den eg tenker på, er det vel Trond sin, eller corally som han kaller seg her inne. Den hadde orginale mk2 felger?

#229815  av tommis

Så helt orginal ut ja. Og så la jeg merke til at den hadde MKIV Supra logo på bakluka. Vet forsåvit om en MKII som går i Hylkje områdetet jeg også. Men tror ikke at dette var den.

#229827  av Amund

Er ikkje den om den hadde mk4 supra logo bakpå i vert fall. Så då veit ikkje eg kven det er... Merkeligt at eg ikkje såg den, siden eg går på HiB, og går forbi der fleire ganger om dagen...

#230161  av TOYPARTS

Det er en hvit us spec supra, øyvind heter han, han har verksted på hylkje, forøvrig en 140hk motor som står i den.