TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• trenger bakre stabstag til mk2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #229774  av Tums

Hei..

Jeg har kjøpt nye foringer til mr2'en. Foringene jeg fikk til det bakre stabstaget var 19mm. Mitt orginale stag er ikke 19mm, og jeg får ikke velge hos toyota. De går kun inn på unders. nr og bestiller deretter.

Men etter som jeg forstår, så ble de fleste mk2'er levert med 19mm.
Om noen har delenr på dette staget eller om jeg kunne på låne unders. nr til en av dere som vet at deres orginale stag er 19mm slik at jeg kan få bestillt det hos toyota..? :D

Takker for all hjelp..

Thomas

#229782  av kake

Hei,

Skal skifte ut mine om kort tid, og det bakre er 19mm. Pris blir vi garantert enige om :wink:

#229878  av Tums

:D Det høres veldig bra ut, men hvor kort tid snakker vi om her? Haster litt å få hjula ut av den garasjen de står i.. hehe..!

#229883  av Larsen

Jeg har et liggende i garasjen. Er overflate rust på dem men 100% funksjonelle. Ble byttet ut til fordel mot whiteline stag. Skal se om jeg kan måle den ganske fort jeg. Har isåfall også både poly og vanlig gummiforinger som passer.

#229905  av kake

Tums skrev::D Det høres veldig bra ut, men hvor kort tid snakker vi om her? Haster litt å få hjula ut av den garasjen de står i.. hehe..!
Det blir i påsken. De er forresten helt strøkne!

#229926  av Tums

Larsen skrev:Jeg har et liggende i garasjen. Er overflate rust på dem men 100% funksjonelle. Ble byttet ut til fordel mot whiteline stag. Skal se om jeg kan måle den ganske fort jeg. Har isåfall også både poly og vanlig gummiforinger som passer.
Kjempe om du kunne målt det...

#229942  av Larsen

Det er 19mm. Fant poly foringene og fett til dem, men må lete litt mer etter staget imorgen.