Speeder skrev:RÃ¥tt prosjekt!
120nm er ikke så galt heller det, hvor mye er det i orginalmotoren?
Hvordan blir det med utveksling? Teoretisk toppfart som en R1?
Gleder meg til å se denne på Rudskogen til sommeren.
pratet litt rundt nå blir ca 190hk og 140nm.
vis noen husker denne fra i sommer var det ca 140hk og 140nm.
da gikk den godt med sine 840kilo.
nå veier den 640kilo og drevet til ca 190km/t.
så et lite effekt VS vekt:
-sykkel er 200kilo/184hk og 300km/t (o-100 på 3sec)
-bilen er 640/190hk og 190km/t (0-100 på 6-7sec??)
insuget er sveiset nå for at det blir trakt ned fra taket for ram air (bilder kommer, mye jobb) og med små mods kan brukes til turbo. datasprutet er også noe jeg har satset på for videre bygg til turbo.
kan ta ut ca 280hk og 200nm på 680kilo bil.
-mr2 mk1 1985mod.
4agte "trackday"
x-mr2 mk3 2000mod.
MWR turbokit (gt28rs). powerFC. MWR630cc dyser. MWR oljekjøler kit. fidenza clutsh. moroso alu bunnpanne.