TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SpørsmÃ¥l anngÃ¥ende litt oppgraderinger pÃ¥ mkiv?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #230103  av kevin

Har fjærna orginal annlegget og katalysatorer,satt på 3` fra turboene og bakover.boost controller,dump-ventil og turbo-tryks måler er på plass...og lader nå ca 0,8 bar! Kan jeg fint lade 1 bar? Og må jeg ha FCD i tilegg til boost controlleren? Noen som veit ca mye hester disse modifikasjonene utgjør?Sitter en liten føler bak katalysatoren,temperatur føler eller noe,noen som veit hva det er?Er ikke en lambda sonde,bare en tynn stang som er skrudd inn i eksosen!Noen som har noen kaldere plugger å anbefale?
Sist redigert av kevin den 28 mar 2007 19:27, redigert 3 ganger totalt.

#230118  av ST205RR

er det JDM eller euro spec supra ?

#230139  av kevin

jdm :D
 #230205  av bjornalf

kevin skrev:Har fjærna orginal annlegget og katalysatorer,satt på 3` fra turboene og bakover.boost controller,dump-ventil og turbo-tryks måler er på plass...og lader nå ca 0,8 bar! Kan jeg fint lade 1 bar? Og må jeg ha FCD i tilegg til boost controlleren? Noen som veit ca mye hester disse modifikasjonene utgjør?Sitter en liten føler bak katalysatoren,temperatur føler eller noe,noen som veit hva det er?Er ikke en lambda sonde,bare en tynn stang som er skrudd inn i eksosen!Noen som har noen kaldere plugger å anbefale?
den pluggen som er nederst på eksosen er en eksos sensor denne kan du bare fjerne stripse opp, hvis du har nyere en 96 supra vil motor lyset lyse hvis du fjerner denne... mn er ikke noe problem kjøp trd plugger... funker veldi bra....
 #230206  av bjornalf

kevin skrev:Har fjærna orginal annlegget og katalysatorer,satt på 3` fra turboene og bakover.boost controller,dump-ventil og turbo-tryks måler er på plass...og lader nå ca 0,8 bar! Kan jeg fint lade 1 bar? Og må jeg ha FCD i tilegg til boost controlleren? Noen som veit ca mye hester disse modifikasjonene utgjør?Sitter en liten føler bak katalysatoren,temperatur føler eller noe,noen som veit hva det er?Er ikke en lambda sonde,bare en tynn stang som er skrudd inn i eksosen!Noen som har noen kaldere plugger å anbefale?
den pluggen som er nederst på eksosen er en eksos sensor denne kan du bare fjerne stripse opp, hvis du har nyere en 96 supra vil motor lyset lyse hvis du fjerner denne... mn er ikke noe problem kjøp trd plugger... funker veldi bra....

#230215  av kevin

ok..takk for svar!Borra hull og satt den i det nye annlegget,så da er det ikke noe problem!Noen som kan svare meg på de andre spørsmålene? :D