TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dagali?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#219989  av James

Jeg kommer ikke siden bilen står parkert for vinteren. Men om det blir noe Dagali treff til sommeren/høsten er jeg garantert der!! Fekk jo ikke tid sist gang det var treff :?

#220866  av mk1 black limited

Sigdal: Hvis du skal kjøre med rallypigg er det vel krav om bur i bilen. Ellers er det tut og kjør. Fin bane!

#221433  av Christian

Det er opptatt på banen jeg vil ha, men de på flyplassen har ledig. Banen er bra i år, så det er ingen fare :wink: Den eneste datoen som passer for meg da er lørdag 24 eller søndag 25 februar...
Etter dette er jeg opptatt i 2 helger og senere er sjangsen for overvann for stor.

Dette blir egentlig ikke ett treff, så jeg får banen rimelig billig, men om det kommer andre og skal kjøre litt drop-in eller lignende må vi kjøre av eller ta hensyn. (avhengig av hvem som skal bruke banen) Prisen blir billig, men avhenger litt av hvor mange som kommer.

Send en Pm om dere kan ta en tur den helga :)

#224048  av Kjelliken

:D en liten update her ville vert greit.. greit og vite om en skal sette seg tidlig i bilen lørdag eller ikke :) :roll:

#230090  av lexusmann

Siden tråden ligger her, trenger jeg ikke å lage en ny...lurte bare på om det blir sommertreff på Dagali i år??Var ikke i fjor, var midt i huskjøp-flytting-kaoset da... :wink:

#230262  av lexusmann

Hørtes jo lovende ut, det... :wink:

#230269  av Magne

Regn med at jeg kommer! ;)

#230281  av lexusmann

Hadde vært moro( ikke det at jeg konkurrere da), tror ikke det blir så mye feriering i sommer da jeg må prøve å betale ned på restene av et studielån... :?
Håper bare de jeg kjører med har tålmodighet... :lol: