TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skal kjøpe dekk/felger til MR 2 MK3...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#229190  av Robin_MR 2

Noen som har testet 235/35(el.30)-17 på MR 2 MK3?

#229707  av Kjelli

Bilder av alle alternativene hadde vært bra!!!! Alltid spennende å se hva andre velger. Kjører fortsatt på de originale sommerfelgene, men vurderer å bytte nå.

#229733  av Robin_MR 2

Har bestilt felgene på bildet, skal sette på Fulda 205/40R17 foran og 225/35R17 bak, ikke de største dimensjonene, men det får holde i sommer, må jo ha litt kjøreegenskaper også :)
Skal senke bilen 45 mm også... MK3'en er HØY original!! :lol:

Bestilt dem hos andoydekkomsetning@tnett.no, så hvis dere liker felgen er det litt gratisreklame for firmaet.
Vedlegg
condor_hb.jpg
condor_hb.jpg (59.52 kiB) Vist 509 ganger

#230039  av Eryx79

Kjøreegenskapene er forbausende bra. Den sporer ganske mye, men det er bare å holde begge hendene på rattet... :D

#230060  av celicat23

Robin_MR 2 skrev:Bestilt dem hos andoydekkomsetning@tnett.no, så hvis dere liker felgen er det litt gratisreklame for firmaet.
Importeres av http://www.bilprodukter.no (som har mange nye kule felger i år!) og kan kjøpes av f.eks Sharif (for oss som ikke bor på vidda...)

#230094  av egotrip

De felga så kjente ut gitt :)

#230105  av Robin_MR 2

celicat23 skrev:
Robin_MR 2 skrev:Bestilt dem hos andoydekkomsetning@tnett.no, så hvis dere liker felgen er det litt gratisreklame for firmaet.
Importeres av http://www.bilprodukter.no (som har mange nye kule felger i år!) og kan kjøpes av f.eks Sharif (for oss som ikke bor på vidda...)
Og hadde jeg kjøpt dem der hadde jeg måttet betale mer enn jeg har gjort... ikke alt er så enkelt som det ser ut, soppen! :)

Det var ikke på pur faen jeg posta den linken skjønner du;)

#230120  av celicat23

Robin_MR 2 skrev:Og hadde jeg kjøpt dem der hadde jeg måttet betale mer enn jeg har gjort... ikke alt er så enkelt som det ser ut, soppen! :)

Så det og opplyse om andre steder felgene kan kjøpes er feil, fordi du vil at alle skal handle hos ett eller annet hobby foretak langt oppe i der hvor innavl ble oppfunnet og det og tre pølsa mellom noen glattbarberte reinsdyr skinker er en lørdags-date med "happy ending" ??

Flott :roll:

#230166  av Robin_MR 2

celicat23 skrev:
Robin_MR 2 skrev:Og hadde jeg kjøpt dem der hadde jeg måttet betale mer enn jeg har gjort... ikke alt er så enkelt som det ser ut, soppen! :)

Så det og opplyse om andre steder felgene kan kjøpes er feil, fordi du vil at alle skal handle hos ett eller annet hobby foretak langt oppe i der hvor innavl ble oppfunnet og det og tre pølsa mellom noen glattbarberte reinsdyr skinker er en lørdags-date med "happy ending" ??

Flott :roll:

Tipper dama di har blitt skjendet, i tenkelige og utenkelige posisjoner, over et bilpanser av en nordlending siden du tydeligvis ikke har så høye tanker om oss. (Hun likte det sikkert også)

Ikke alle har sharif en 10-minutters kjøretur unna, kan være greit med et alternativ, men ja selfølgelig får du tak i felgene andre plasser, og alle vet jo om sharif så hva er vitsen med å opplyse om det? Og ikke prat dritt om et glattbarbert reinsdyr før du har prøvd! Vi må jo ha litt å sysle med på fritida her oppe når det er mørketid og isbjørnene lusker rundt hushjørnene.

#230168  av celicat23

Robin_MR 2 skrev:Ikke alle har sharif en 10-minutters kjøretur unna, kan være greit med et alternativ, men ja selfølgelig får du tak i felgene andre plasser, og alle vet jo om sharif så hva er vitsen med å opplyse om det?
Alle som bor på den 10kvm store flekken der oppe vet sikkert at den lokal sjappa kan skaffe de felgene også. De fleste her nede vet om sharif - men sikkert ikke de fleste visste at han selger de felgene. Så det var en OPPLYSNING. Jeg skjønner du er sterk motstander av opplysning. Farlig og lære nye ting om den store omverdenen osv osv

Ta deg en karsk og gå titt litt på søstra di nå, så lar vi verden gå videre...

#230220  av Robin_MR 2

celicat23 skrev:Alle som bor på den 10kvm store flekken der oppe vet sikkert at den lokal sjappa kan skaffe de felgene også. De fleste her nede vet om sharif - men sikkert ikke de fleste visste at han selger de felgene. Så det var en OPPLYSNING. Jeg skjønner du er sterk motstander av opplysning. Farlig og lære nye ting om den store omverdenen osv osv

Ta deg en karsk og gå titt litt på søstra di nå, så lar vi verden gå videre...
Først kan du dra tommeln ut av brunøyet og prøve å forstå at alle ikke har samme tvilsomme seksuelle preferanser som deg, når du har greid dette vil forumet bli en bedre plass å være.

Videre kan du vri nøtta litt og tenke på det jeg skrev. Alle vet om sharif! De som ikke gjør det har ikke bruk for ham. Ikke alle vet om personer/firmaer som kan levere dekk/felger/tuning til konkurransedyktige priser. Sharif, som tydligvis inngår i dine tvilsomme preferanser, har ikke engang en brukbar hjemmeside, dette til tross for at han har et så stort firma. De som kan kjøre til sharif og handle kan gjøre det, jeg velger å ikke gjøre og i samme tiden anbefale steder med god service og gode priser for de som kanskje har lyst å bruke disse. DU faller ikke inn under denne kategorien og kan sykkle loddrett inn i h.... for alt jeg bryr meg.

#230226  av celicat23

Robin_MR 2 skrev:Først kan du dra tommeln ut av brunøyet og prøve å forstå at alle ikke har samme tvilsomme seksuelle preferanser som deg, når du har greid dette vil forumet bli en bedre plass å være.
Skal ikke lese langt i denne tråden før jeg ser du innrømmer at du liker og knulle reinsdyr, så jeg vet hvem som er tvilsom her. Og ingen kranglet her før du ble så hissig over at jeg nevnte ett annet firma enn det helt sikkert dyrere enn sharif firma du vil at alle skal kjøpe fra. Så ro deg ned.
Robin_MR 2 skrev:Videre kan du vri nøtta litt og tenke på det jeg skrev. Alle vet om sharif! De som ikke gjør det har ikke bruk for ham... BLA BLA BLA 10 LINJER TIL MED LITE GJENNOMTENKT SVADA... .
Les min forrige post 1 gang til, så har jeg allerede forklart deg HVORFOR jeg nevnte sharif. Gidder ikke gjenta meg selv en gang til bare fordi du må ha ting inn 2 ganger.

#230270  av lexusmann

Hallo!!Er ikke moderator. men la oss få temperaturen ned her nå... :o

#230296  av mr2cato

lexusmann skrev:Hallo!!Er ikke moderator. men la oss få temperaturen ned her nå... :o
PÃ¥ tide at en moderator rydder opp litt her ja. Har vel blitt litt "offtopic" her!