TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Legg ut bilde av den/de rÃ¥este Toyotaene!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#229614  av Zepticon

I tilfelle noen ikke har sett den...

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

#229797  av FireFox

:shock: den mr2`n var barsk!

#229802  av GhostRider88

den mr2'en ville vert sykt kul om den var lakkert i svart, hadde org bakspoyler og andre felger.. momo corse 8)

#229804  av BrennaRacing

GhostRider88 skrev:den mr2'en ville vert sykt kul om den var lakkert i svart, hadde org bakspoyler og andre felger.. momo corse 8)
Svart bil med svarte lykter blir ikke bra.... :) Ville heller valgt hvit bil...

Men syns den er veldig pen som den er, utenom felgene....Syns det ser litt rart ut med babyblå felger

#229828  av GhostRider88

BrennaRacing skrev:
GhostRider88 skrev:den mr2'en ville vert sykt kul om den var lakkert i svart, hadde org bakspoyler og andre felger.. momo corse 8)

Men syns den er veldig pen som den er, utenom felgene....Syns det ser litt rart ut med babyblå felger
ja enig det

#229833  av Johnny_Bravo

BrennaRacing skrev:

Hele bilen er babyblå. det er bare lyset på de siste bildene som gjør at den kan se hvit ut. jeg syntes det var litt tøft bortsett fra spoileren. den hadde jeg revet av fort som fy

#229835  av ArildM

Må vel kunne kalles å gå egne veier det der :roll:

Tipper den ikke hadde nådd forumet her hadde den vert "vanlig sort" hehe :twisted:

#230097  av jsun

Det er hva jeg mener .... Celica MK7 har de kuleste lyktene EVER på en Yota ... hadde bare MR2 hatt disse som standard :wink:

#230126  av Jarmund

Bilde

#230163  av hmsilset

Photoshoppa(politibilen) jeg fant på ei anna side 8)
Vedlegg
dsc00024rv8.jpg
dsc00024rv8.jpg (40.2 kiB) Vist 2672 ganger
mr_police.jpg
mr_police.jpg (48.16 kiB) Vist 2684 ganger

#230187  av FireFox

hehe, kult om polti hadde sånne mr2 :lol:

#230197  av aneriks

:shock:

#230329  av GhostRider88

8) min mr2 og Vaa sin supra
Vedlegg
24032007(009).jpg
24032007(009).jpg (31.69 kiB) Vist 2672 ganger

#230349  av FireFox

syntes vaa sin supra var finere før jeg, før han fikk på alt det "dillet" Supermanmerket + masse div :?

#230363  av Stiansen

FireFox skrev:syntes vaa sin supra var finere før jeg, før han fikk på alt det "dillet" Supermanmerket + masse div :?
Supraen til Vaa hadde vært dødsfet uten dekalene den :wink:
Sinnsykt heftig farge.. Hadde han hatt Do-Luck front og RMM Vinge så hadde det blitt en helt annen bil :wink:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 33