TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• prosjekt blue pearl supra!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#230440  av tore 95 tt euro spec

soltec skrev:Detta blir bra, men nytt interiør? whay?
Bestilt noen sykt fine carbonstoler med alcantara og skin,nytt teppe,trekke baksete i samme stil som stolene foran++++ :wink:

Siden dette blir en utstilling bil oxo så vil jeg at alt skal være 100% så derfor blir det meste nytt :wink:

#230442  av 95TT

Detta blir ikke billig.. :p hehe.. høres ut som en god plan.. tror jeg hadde bytta ut det beige teppet med et sort ett.. det passer bra til alle interiørfarger synes nå jeg.. Var det så at du ville beholde den beige stilen eller gikk du bort i fra det.. Jeg har beige skinn interiør i min, og så egentlig mørkt på det helt til jeg fikk bilen.. da synes jeg faktisk det var fint siden det var litt kontrast til den sorte lakken som er på min bil.

Kommer til å bli vannvittig fin denne bilen din.. :p

#230451  av tore 95 tt euro spec

Nei ble ikke beige.Ble svart istede med blått alcantara i midten på setene + andre detaljer.

Takker :wink:

#230512  av soltec

tore 95 tt euro spec skrev:
soltec skrev:Detta blir bra, men nytt interiør? whay?
Bestilt noen sykt fine carbonstoler med alcantara og skin,nytt teppe,trekke baksete i samme stil som stolene foran++++ :wink:

Siden dette blir en utstilling bil oxo så vil jeg at alt skal være 100% så derfor blir det meste nytt :wink:
Nice, da forstår eg litt mer, blir bra detta! :D

#231766  av 95TT

Er det ikke på tide med en bilde oppdatering nå Tore. eller står det helt stille om dagen :P

#231777  av tore 95 tt euro spec

Står ganske stille ja pga at jeg fikk feil styling til bilen,så nå må jeg vente på ny styling :evil: + at Dokken bil har påske ferie så da blir det nok ikke noe mer før etter påske.. :wink:

#231841  av soltec

tore 95 tt euro spec skrev:Står ganske stille ja pga at jeg fikk feil styling til bilen,så nå må jeg vente på ny styling :evil: + at Dokken bil har påske ferie så da blir det nok ikke noe mer før etter påske.. :wink:
Hvilken styling du fikk da, hvilken type du skal ha? :wink:

#231941  av tore 95 tt euro spec

soltec skrev:
tore 95 tt euro spec skrev:Står ganske stille ja pga at jeg fikk feil styling til bilen,så nå må jeg vente på ny styling :evil: + at Dokken bil har påske ferie så da blir det nok ikke noe mer før etter påske.. :wink:
Det får vi se når den er kommet på bilen :wink: jeg fikk en kopi av den typen jeg skal ha :evil:

#231976  av soltec

tore 95 tt euro spec skrev:
soltec skrev:
Det får vi se når den er kommet på bilen :wink: jeg fikk en kopi av den typen jeg skal ha :evil:
Huff da, det er ikke bra

#240380  av tore 95 tt euro spec

jaja nå er bilen ferdig grunnet,så nå er det vel ikke så lenge før den får X-antall strøk med først sølv og noen lag med blå :wink:
Vedlegg
Supra 072.jpg
Supra 072.jpg (245.46 kiB) Vist 384 ganger
Supra 071.jpg
Supra 071.jpg (265.43 kiB) Vist 386 ganger

#240382  av tore 95 tt euro spec

:D
Vedlegg
Supra 073.jpg
Supra 073.jpg (275.8 kiB) Vist 380 ganger
Supra 070.jpg
Supra 070.jpg (257.89 kiB) Vist 381 ganger

#240384  av tore 95 tt euro spec

:D
Vedlegg
supra inni
supra inni
Supra 068.jpg (634.06 kiB) Vist 389 ganger
Fin svenske supra på Gatebil våler
Fin svenske supra på Gatebil våler
Supra 067.jpg (1.23 MiB) Vist 393 ganger
Bilde av den nye trekkvogna våres;-)
Bilde av den nye trekkvogna våres;-)
Supra 059.jpg (661.49 kiB) Vist 390 ganger

#240406  av Stiansen

Godt med litt updates her også ja :D Gleder meg fryktelig til å se den nye fargen :wink:

#240630  av Steef

Stiansen skrev:Godt med litt updates her også ja :D Gleder meg fryktelig til å se den nye fargen :wink:
Jeg også!
Denne bilen kommer til å bli sjukt grom!

#240631  av tore 95 tt euro spec

Takk Takk gutter :D Bilen blir lakkert innvendig idag...så da blir det vel lakk på resten av bilen i løpet av uka :wink:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 13