TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• GrÃ¥ Toyparts Celica Supra i bergen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #230576  av Thomas S

"kapp kjørte" mot en Grå Toyparts Celica Supra i fløyfjells tunellen på lørdags kveld. Fikk ondt i øret når han gidde bånn pedal, vinduet halveis åpent :lol: Vist det ikke hadde vært for at damen satt ved siden av hadde eg tatt an :lol:

#230583  av Rømmling

er det denne? http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... ight=supra

jeg tviler på at du hadde tatt den igjen
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... &highlight
jeg ser for meg et effektuttak på ca 700hk og 1050-1100kg

#230584  av Thomas S

Var ikke den, isåfall med andre klistremerker på! Kan bekrefte at den gikk som ffffen, damen ble sinnsykt opphisset :lol: Hun begynner faen meg å grien vist hun ser en MK4 Supra :lol: :lol:

#230598  av sleeper

ThaShiZnitH skrev:Var ikke den, isåfall med andre klistremerker på! Kan bekrefte at den gikk som ffffen, damen ble sinnsykt opphisset :lol: Hun begynner faen meg å grien vist hun ser en MK4 Supra :lol: :lol:
stemmer det at den ikke ser sånn ut nå lenger.. byttet merker og lakkt den om... ( du hadde nok tatt den hvis du hadde gira ned og satsa alt.. trur du nesten burde sette noen kr på det... :lol: )

#230619  av Mr2 Mk2

ThaShiZnitH skrev:Var ikke den, isåfall med andre klistremerker på! Kan bekrefte at den gikk som ffffen, damen ble sinnsykt opphisset :lol: Hun begynner faen meg å grien vist hun ser en MK4 Supra :lol: :lol:
Her har du "den gamle Toyotaen", han har ettermontert åpent filter OG stickers på registerdekselet så lykke til :roll:

Mulig jeg glemte enkelte modifikasjoner
Vedlegg
toyparts045-1.jpg
toyparts045-1.jpg (159.97 kiB) Vist 719 ganger
toyparts034.jpg
toyparts034.jpg (270.81 kiB) Vist 717 ganger
toyparts028.jpg
toyparts028.jpg (276.33 kiB) Vist 715 ganger

#230622  av Sven

:lol:

#230663  av sindrejl

dekal trimma supra :lol:

#230669  av Magne

hehehe :D

#230703  av Rollaole

Hva er galt med dekaltrim?

8)

#230720  av TOYPARTS

hehe kjekt med litt kappkjøring hehehe var ute å prøvde litt, gøy med sol og sommer, og jostein, velkommen på prøvetur.hehehe kan bekrefte at bilen går en del bedre enn i fjor samt at jeg lader kun 1,1kg foreløpig.

#230728  av Mr2 Mk2

TOYPARTS skrev:og jostein, velkommen på prøvetur.hehehe kan bekrefte at bilen går en del bedre enn i fjor samt at jeg lader kun 1,1kg foreløpig.
Trenger ingen overtaling :roll: Må bli bra det 8) Fikk forresten aldri satt på i fjor :wink: Så det at det går bedre sier meg lite, men alle fysikkens lover og regler skulle tilsi at det flytter seg :twisted:

#230745  av Thomas S

TOYPARTS skrev:hehe kjekt med litt kappkjøring hehehe var ute å prøvde litt, gøy med sol og sommer, og jostein, velkommen på prøvetur.hehehe kan bekrefte at bilen går en del bedre enn i fjor samt at jeg lader kun 1,1kg foreløpig.
HaHa Måtte være deg :P Hadde vinduet nede så eg skal sende regningen fra ørelegen fra deg. Begynte først å lure på kofor du ikke gidde gass i begynnelsen :lol: Er så vant med å kappkjøre mot BMWer, de uten rekke 6 seff og original :lol: Så måtte bøye meg i støvet :o

#230813  av Stiansen

ThaShiZnitH skrev:
TOYPARTS skrev:hehe kjekt med litt kappkjøring hehehe var ute å prøvde litt, gøy med sol og sommer, og jostein, velkommen på prøvetur.hehehe kan bekrefte at bilen går en del bedre enn i fjor samt at jeg lader kun 1,1kg foreløpig.
HaHa Måtte være deg :P Hadde vinduet nede så eg skal sende regningen fra ørelegen fra deg. Begynte først å lure på kofor du ikke gidde gass i begynnelsen :lol: Er så vant med å kappkjøre mot BMWer, de uten rekke 6 seff og original :lol: Så måtte bøye meg i støvet :o
"Liten" forskjell på den der og Bmw`ene gitt :)

#230986  av Thomas S

:lol: Lov å prøve seg, sku egentlig ikke men damen satt å maste hull i øret på meg om at eg sku gje gass etter siste fotoboks :roll: Så eg gidde gass mens bensin måleren viste at det var lite bensin igjen HeHe Jaja takk for kampen Toypart :wink: