TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Km stillings-verktøy?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#230858  av ErikG

Ikke noe orginalt ihvertfall. Dtille tilbake nå eller;)

#230861  av Xlr8

er jo ikke stress og stille km telleren på en "vanlig" mekanisk teller.. de er ikke noe du kan jøre med "data"

#230866  av Matsern

det er fy fy :evil:

#230867  av Lilli

Hmm FY PÃ… DEG CHRISTIAN!!!
Det der sprøvde eksen min seg på på min første bil....(en mazda) jeg ble fly forbanna da jeg oppdaga hva han sko gjøre, og han måtte pent stille den tilbake igjen! :wink: Skulle/skal ikke ha noe lureri med mine biler!

#230869  av Johansen

koble av speedometer og installer gps :D
så slipper man å tenke på km!

Syns det er kult å ha en bil som er gått mye, viser bare kvaliteten av Toyota :D 320000 på tellern nå snart! :D

#230883  av japse-gnmfr

Johansen skrev:koble av speedometer og installer gps :D
så slipper man å tenke på km!

Syns det er kult å ha en bil som er gått mye, viser bare kvaliteten av Toyota :D 320000 på tellern nå snart! :D
ikke så kult når den skal selges og når forsikringakommer

#230889  av Johansen

en bil kan ha gått en halv milion bare den har blitt behandlet fint, så jeg ser ingen krøll med at en bil har gått litt "langt".

35000 km i året er tingen :)

#230956  av Christian

Jeg vet da vel selfølgelig at det er mekanisk på min bil :lol: :roll: Tenker selfølgelig på digitale tellere i f.eks nyeste landcruiser...

Så det er ille å stille tilbake en leasingbil 4000km? Vet dere hva det koster å kjøre over fastsatt sum? Ikke noen av mine biler det er snakk om, men jeg plages ikke med tanken :P

#230984  av Kilgallon

Kan vel bare kjøre i reversj :lol:

#231031  av tore 95 tt euro spec

Christian skrev:Jeg vet da vel selfølgelig at det er mekanisk på min bil :lol: :roll: Tenker selfølgelig på digitale tellere i f.eks nyeste landcruiser...

Så det er ille å stille tilbake en leasingbil 4000km? Vet dere hva det koster å kjøre over fastsatt sum? Ikke noen av mine biler det er snakk om, men jeg plages ikke med tanken :P
Ja det koster 1.50 kr pr kjørte km over det som er skrevet i leasing kontrakten...Så ja det er svin dyrt!!!!!
4000 km =6000 kr

#231033  av ErikG

Det finnes ikke noe verkstøy for å stille de nyeste bilene, verken fremover, eller bakover. Toyota Japan vil ikke gi det ut. Det var snakk om at det skulle bli mulig med IT-tester 2, men de la det fra seg.

#231059  av japse-gnmfr

jeg har et problem km telleren min har kuttet ut hva kan det være??
skjedde i vinter en gang..går det eventuelt ann og stille km telleren uten og ødelegge??

#231121  av Christian

ErikG skrev:Det finnes ikke noe verkstøy for å stille de nyeste bilene, verken fremover, eller bakover. Toyota Japan vil ikke gi det ut. Det var snakk om at det skulle bli mulig med IT-tester 2, men de la det fra seg.
Ok. Da er det jo ganske greit :)

#231142  av Hyperion

Seriøst`? Hvorfor ikke like greit stjele 6000,- fra noen da? Dette er faktisk langt over grensen for hva som bør diskuteres på et slikt forum. Juksing med kilometer på egen bil er neimen ikke noe man skal gjøre, og på en man har leid?? Makan