TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kabelgjennomføringer / hull i torpedovegg (yaris ts turbo)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#231120  av sindrejl

turbo konvertering? yaris?? fett :P

#231123  av gica

hehe nei nei, yaris ts turbo kom slik fra fabrikk. Kun 15 stk i norge av denne modellen som jeg har hørt.

150 hk på 955 kg ;)

men men, skulle gjerne ha visst hvor hullet gjennom torpedoveggen ligger. Ingen som veit ?

#231155  av sindrejl

gica skrev:hehe nei nei, yaris ts turbo kom slik fra fabrikk. Kun 15 stk i norge av denne modellen som jeg har hørt.

150 hk på 955 kg ;)

men men, skulle gjerne ha visst hvor hullet gjennom torpedoveggen ligger. Ingen som veit ?
oh visste ikke :) morro

#231161  av csstian

er vell ikke nå ledig hull der.Du kan enten føre di inn ilamme den orginale ledningsstrømpen som går inn eller borre et hull å sette gummitråpp i hullet.Bruker selv å lage et lite hull i gummimansjetten å tre inn der.Må huske å tette igjen hullet etterpå,så du ikke får vann i bilen

#231166  av gica

ok takker. Det var nesten jeg måtte regne med. Får se om jeg klarer å å tre noe i det hele tatt i originale kabelstrømpen som går igjennom torpedoveggen :shock:

Hvis ikke må jeg lage hull :(

takker ialfall

#233362  av MacGyver

Hei,
Det ligger en propp på pasasjer siden. ca 20 cm ned fra ruten.
(minnest eg da..)
du klipper bare av en liten "pikk" som stikker ut på denne og trekker igjennom der.
men i mitt tilfelle så skulle eg ha strøm til forsterker så eg trakk heller dette under bilen.

Orginal ts du har ?