TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• eksos pÃ¥ billig metode

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #230645  av Sulun

har fått fæl lekkasje i flexirøret så må bytte det. men synes det blir for dyrt med fullt effektanlegg. så fikk pris på frontdel med 3" flexirør til 3500 fra trstuning. så lurer på hvordan effektøkningen blir med det og org.eksos resten. blir fjernen innmaten i katèn evnt. kjøpe downpipe.

er det noe å hente på dette?

#230730  av Gt-4-Ever

Flekisrør 3500,- + downpipe ihvertfall 1500,- =5000,-

Hadde heller spandert 6700,- på komplett eksos m/downpipe. Spør Neemi. :)

#231082  av Sulun

ja blir nok mongoose anlegg. men passer xspower o.l. "billigdownpiper" på det?

#231112  av CelicaST205

Ville holdt meg langt vekke fra xspower o.l. "billigdownpiper"
Blir ikkje billig når du må plukke den ned 3 ganger for å få den sveist for den sprekker for ståler er så forbanna tynt. samme som effektanleggene bråker alt for mye, det gjør iallefall det på 200sx.
xspower er det største pisset som er blitt langt på lenge!!
Kjøp mongoose effektanlegg. Merker ikkje noe til lyden når du kjører vanlig men "brøler" når du får turtal. Grise feit lyd :D
Sist redigert av CelicaST205 den 29 mar 2007 16:56, redigert 1 gang totalt.

#231137  av Daniel_hoy

CelicaST205 skrev:Ville holdt meg langt FAEN vekke fra xspower o.l. "billigdownpiper"
Har du en slik downpipe??
Jeg har XS power downpipe som jeg har brukt i nesten 2 år. Den er fortsatt fin og hel. Og jeg har kjørt mesteparten av tiden uten den festebranketten nede som alle sier er veldig viktig. Så ikke kom å si at det bare er dritt. Finner sikkert dyrere som er "bedre". Men hvorfor kjøpe det når jeg fikk den jeg har for ca en tusen lapp. Og den er tett og fin. Hva andre ting gjør den "bedre" downpipen?

#231240  av CelicaST205

Skaffe deg flere HK i bilen sånn at det blir nok bevegelse og varme så skal vi se hvor lenge den varer :lol: