heisan heisan!!
nå er våren/sommer'n i anmasj! kom hjem fra gardemoen er på torsdag kveld, til dritt vær i trøndelag...
været endret seg kraftig over natten, så dagen etter var det 10-15 grader og sol..! da ble det vask å av med taket!!
ahh!! for et savn!
jeg har montert en 3 lednings fcd..men i går kveld fikk jeg fuelcut for de...
må jeg resette ecu for hver gang jeg får fuelcut, eller holder det med å stoppe å starte bilen?
og en ting til, jeg snakka med en bekjent, og han anbefalt meg å få tak i ei bensinpumpe som leverte litt mer trykk når jeg justerte opp turbotrykket..
må jeg skifte dyser og rail å hele sulamitten eller??
hva anbefales???
nå er våren/sommer'n i anmasj! kom hjem fra gardemoen er på torsdag kveld, til dritt vær i trøndelag...
været endret seg kraftig over natten, så dagen etter var det 10-15 grader og sol..! da ble det vask å av med taket!!

jeg har montert en 3 lednings fcd..men i går kveld fikk jeg fuelcut for de...
må jeg resette ecu for hver gang jeg får fuelcut, eller holder det med å stoppe å starte bilen?
og en ting til, jeg snakka med en bekjent, og han anbefalt meg å få tak i ei bensinpumpe som leverte litt mer trykk når jeg justerte opp turbotrykket..
må jeg skifte dyser og rail å hele sulamitten eller??

hva anbefales???
03 Toyota LandCruiser 3.0 GX AT
87 Volvo 340 1,4
X83 VW Golf 1,6d
X93 VW Caravelle 2,4
X95 Ford Mondeo 2,0 GLX
X85 Toyota Landcruiser HJ60 4,0
X85 Nissan Patrol 3,3td
X96 Audi A6 1,9tdi
X91 Toyota MR2 Turbo
X84 Mercedes Benz 200
X08 Toyota Avensis
87 Volvo 340 1,4
X83 VW Golf 1,6d
X93 VW Caravelle 2,4
X95 Ford Mondeo 2,0 GLX
X85 Toyota Landcruiser HJ60 4,0
X85 Nissan Patrol 3,3td
X96 Audi A6 1,9tdi
X91 Toyota MR2 Turbo
X84 Mercedes Benz 200
X08 Toyota Avensis