TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Flenge i cab tak pÃ¥ mr2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #23143  av saus

Har fått en liten flenge som faktisk leker litt vann inn (ikke merkbart mye). Dette gjør livet mitt annoying. Har ikke sjekket ang om dette dekkes av garanti enda (bilen er 2002 modell). Men hvilke forhåndsregler bør jeg ta for at den ikke blir større? med vinter og slikt som kommer, ser jeg for meg at den vokser kjapt.

Glenn

#23144  av cameleon

Har jeg vært deg ville jeg ha fikset det ASAP på en skikkelig måte. Fått fikset hele greia. Hvis ikke så har jeg sett at det er noen som bruker en slags tape for å dekke hullet på caben. Er ikke sikker på hva de bruker for noe. Minner om Duck Tape el noe lignende

#23174  av saus

bestilt time hos toyota nå, satset å håper på at garanti dekker. Hvis ikke er jeg litt spent på hva noe slikt koster.. noen som aner hva prisen kan være hvis man må ha HELT ny topp?

#23175  av chris

saus skrev:bestilt time hos toyota nå, satset å håper på at garanti dekker. Hvis ikke er jeg litt spent på hva noe slikt koster.. noen som aner hva prisen kan være hvis man må ha HELT ny topp?
Har ikke anelse jeg i hvert fall

Men du får si at du ikke har den fjerneste anelse om hvordan dette kan ha oppstått. Prøve å si at den må ha rivna av seg selv, produksjonsfeil og sånn vettu.. det er eneste måten å få dekka av garantien.