Etter motorbytte går motorene bare på to sylindre.
Det er en 4age AFM utgave.
Har gnist på alle 4, men de som ikke går har tørre plugger.
hører tikking bare fra 2 av injektorene (de som går).
Jeg tror at det er et brudd i en ledning fra ECU'en til injekotene som er problemet.
Er det noen som har har en link, hvor en kan se hvor på ECUen de forskjellige ledningene går inn (og hvilke fagre). Har ikke lyst til å lete i blinde etter en sån feil.
Det er en 4age AFM utgave.
Har gnist på alle 4, men de som ikke går har tørre plugger.
hører tikking bare fra 2 av injektorene (de som går).
Jeg tror at det er et brudd i en ledning fra ECU'en til injekotene som er problemet.
Er det noen som har har en link, hvor en kan se hvor på ECUen de forskjellige ledningene går inn (og hvilke fagre). Har ikke lyst til å lete i blinde etter en sån feil.
Njaa... Skeptisk
MR2 MK1
Daihatsu YRV
Mitsubishi Outlander
MR2 MK1
Daihatsu YRV
Mitsubishi Outlander