TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rimelig anlegg til MK1, trenger tips.

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #203662  av Krabbe

Har planlagt å montere et lite anlegg i MR2'en, det jeg har sett meg ut er 2xdiskanter, 2x6,5", en 4x55W forsterker fra JBL og en alpine spiller.
Det kommer på ca 5000,-

Så vurderer jeg å montere noen små rimelige suber bak sentene etterhvert, men setene må kunne stå helt bake og helt tilbakelent uten problemer.
Noen som vet om noen suber som ikke trenger stor kasse til en rimelig penge? :)

#211773  av Skidracer

Nå er dette kanskje litt seint, men jeg har en 5,25" focal sub i min mk1. Du må vel ut med rundt 1600 kroner for modellen under min. Min kasse er på ca 3,5 liter og står mellom setene, der hvor den dumme lille boksen vanligvis står.

#221057  av Krabbe

Fortsatt på jakt etter suber, det som står i bilen nå er:
4x80W dynabel forsterker
Alpine spiller
Peerless resolution komponentsett

Noen med erfaringer med RE8?
Hvor stor kasse trenger de?

Takker for svar sålangt :)

#229586  av mraj

Krabbe skrev:Fortsatt på jakt etter suber, det som står i bilen nå er:
4x80W dynabel forsterker
Alpine spiller
Peerless resolution komponentsett

Noen med erfaringer med RE8?
Hvor stor kasse trenger de?

Takker for svar sålangt :)
Kanskje litt seint. Jeg har kjøpt 2 firkantsub'er av merket Kicker S8L5. De trenger en kasse på kun 10liter eller max 20liter. Holder på å lage 2 subkasser nå som jeg skal ha bak hvert sete. De blir på ca 14liter.

#231957  av a.c.pettersen

Skidracer skrev:Nå er dette kanskje litt seint, men jeg har en 5,25" focal sub i min mk1. Du må vel ut med rundt 1600 kroner for modellen under min. Min kasse er på ca 3,5 liter og står mellom setene, der hvor den dumme lille boksen vanligvis står.

Hvor kjøpte du focal sub'en og hvilken modell har du?

#232045  av @lpher

At ingen har prøvd ett skikkelig 3-veis kit i mk1 mr2 fatter ikke jeg ihverfall..bilen er jo laget for det! :D

http://www.autohifi.no/prod_detaljer.php?id=690
1" diskant og 4" mellomtone på dashen...samt 6,5" i døra...og gjerne en eller to moderat sizet sub bak sete(ne) så er saken biff! ;)