TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#232505  av lexusmann

celicat23 skrev:
Andy_Celica skrev:19 :mrgreen:

Det hadde blitt rått :D
19" på avensis ser helt riktig ut. MEN... Se på bildet vedlagt: det er en avensis med 19" felger, senket. Og se hvor mange meter det er ned til bakken fra sideskjørtene. Må nesten ha stige for og gå inn og ut av bilen :?
Det der så da rimelig gromt ut??syns ikke den så så veldig høy ut...og er vel ikke så mye å gjøre med...du har jo senka maksimalt, ser det ut til... :lol:

#232520  av Andy_Celica

celicat23 skrev:
Andy_Celica skrev:19 :mrgreen:

Det hadde blitt rått :D
19" på avensis ser helt riktig ut. MEN... Se på bildet vedlagt: det er en avensis med 19" felger, senket. Og se hvor mange meter det er ned til bakken fra sideskjørtene. Må nesten ha stige for og gå inn og ut av bilen :?
Ja den blir jo litt høyere ja, men syntes forsatt ikke den der var så veldig høy, og med coiloversk så kan du jo legge den litt lenger ned en den på bildet da :D + eventuelt gå ned på porfilen på dekket :D

#232527  av celicat23

Andy_Celica skrev:Ja den blir jo litt høyere ja, men syntes forsatt ikke den der var så veldig høy, og med coiloversk så kan du jo legge den litt lenger ned en den på bildet da :D + eventuelt gå ned på porfilen på dekket :D
Går nok litt lengre ned, men ikke mye. Det er 40mm senking på den med 19" felger, og H&R senker max 60mm så blir ikke så mye mer. Har blitt frarådet på det sterkeste og kjøre rundt med 30 profil, så det og gå ned på profilen blir ikke aktuelt.

Legger ved ett bilde av en avensis med 18" felger for og gi deg en ide av hva jeg vil ha med tanke på høyde: lavere enn den på dette bildet :wink: (det er 8x18 med 225/40 dekk som er avbildet, og bilen er senket 35mm)
Vedlegg
18tom482086.jpg
18tom482086.jpg (20.65 kiB) Vist 823 ganger

#232534  av celicat23

Blæh. Dritt-lei av og tenke på det. Bestilte meg nettopp 8x18" felger :D

NEI, ikke spør hvilke felger jeg bestilte. Why? De er såpass spesielle, at jeg regner med en hel HAUG med folk ikke vil være enig i valget mitt. Så all sytingen og klagingen over at de er stygge, den vil jeg ikke ha før jeg har montert de på bilen og tatt noen bilder :wink:

De er bestilt fra england og har sorte eiker og polert kant. Det er det eneste jeg sier om de. SÃ¥ blir det 215/40 dekk av ett eller annet merke.

Finne noen og bestille senkesett av neste....

#232541  av hmsilset

Oj,hodet mitt er fullt av vodka.Hvor er jeg forresten?
Vedlegg
SÃ¥nn kunne i ent opp.jpg
SÃ¥nn kunne i ent opp.jpg (10.63 kiB) Vist 801 ganger

#232545  av Stiansen

Bare en side igjen til vi har 300 i denne tråden :P

#232575  av hmsilset

Stiansen skrev:Bare en side igjen til vi har 300 i denne tråden :P
Kjempebra!Halveis til tusen :wink: Best å sove nå.Kalkulatoren min regner feil også tror jeg...

#232578  av Doffen696

hmsilset skrev:
Kjempebra!Halveis til tusen :wink: Best å sove nå.Kalkulatoren min regner feil også tror jeg...
Riiiiiiiiiiiiiiiiiight

#232581  av ina

jeg har nettopp funnet ut at jeg husker veldig mye i fylla...
Sist redigert av ina den 05 apr 2007 09:19, redigert 1 gang totalt.

#232587  av Kilgallon

hmsilset skrev:
Haha :lol:

#232594  av MR2WideBody

Å hå, gromvær idag og greier, da skal sykkelen min vaskes og poleres og også misbrukes.. Liten blå sak ved navn R6 :twisted:

#232595  av MR2WideBody

celicat23: Grattis med ny bil, nå får du snart ha en bil i garasjen og se på igjen

#232606  av hmsilset

ina skrev:jeg har nettopp funnet ut at jeg husker veldig mye i fylla...
Er det noe fint å huske da?

#232626  av celicat23

MR2WideBody skrev:celicat23: Grattis med ny bil, nå får du snart ha en bil i garasjen og se på igjen
Takker. Blir ikke BARE i garasjen da :roll: Når den har stått lenge nok til at den har blitt støvete så blir den jo tatt ut og vasket :D

#232627  av celicat23

Da takker vi for side 299...
  • 1
  • 297
  • 298
  • 299
  • 300
  • 301
  • 1175