TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen spørsmÃ¥l om spacere

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #232141  av BrennaRacing

Tenkte jeg skulle kjøpe meg noen spacere for å fylle opp hjulbuene litt bak..25mm på hver side..Men har noen spørsmål:

-Funker det med spacere uten bolter eller blir de orginale boltene for korte..

-Hvordan virker egentlig de spacerene med bolter?? Må man skru de fast i de eksisterende boltene på bilen, også kjøpe bolter til å feste felgen på spaceren med??

-Hvor kjøper jeg dette?? Søkte litt på forumet her, å ser at de fleste anbefaler Powerzone, men det er vel nedlagt nå

#232168  av BrennaRacing

Glem de to første spørsmålene...Fant H&R spacere hos Breaks Norge til 1750 inkl mva for 25mm per aksel...Er dette en grei pris??

Tar gjerne imot tips om fler steder som selger spacere

#232219  av japse-gnmfr

du må nok ha spacere me bolter

#232700  av BrennaRacing

japse-gnmfr skrev:du må nok ha spacere me bolter
I know :)

Bestillte fra Breaks Norge i går, så de regnet med at de fikk de inn neste fredag :o

#232704  av Bacardi8

Si ifra når du får dem...går med samme planer :)
Legg gjerne ut etpar bilder av navet før du setter på dekka igjen..

#232705  av mralp

Brukte H&R 25mm på min første, fungerte kjempebra, og det behøvdes! Hadde 215 orginalt bak og det var triste greier før det kom på plass. Kunne godt ha fylt enda mer, ref bilde
Vedlegg
H&R bak
H&R bak
mr2-bilde5-bak.jpg (139.18 kiB) Vist 364 ganger

#232710  av Bacardi8

Har 235dekk bak å min, men tror fortsatt jeg kan gå for enda breiere enn 25mm per side.. Liker når dekket stikker ca 5mm utfor skjermkanten..:D

#232729  av BrennaRacing

Jeg kjører med 225 dekk og et42 bak...Tok en vinkel å la mot dekket og en tommestokk og målte ut til skjermen...Kom til 25mm, så håper og tror at den skal fylle ut skjermen ganske bra..Bare håper ikke bilen subber nedi dekka når jeg kjører :)

Skal legge ut noen bilder når jeg får de på :D