TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvor er mine tidligere Mr2'er?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #209702  av Mr2_666

Poster bilder av min mk1 og mk2. Mk2 ble solgt i august, og mk1 ble solgt for 2 år siden. Vet at mk1 først ble solgt til stjørdal eller no sånnt, og senere solgt til Oslo området. Så bilder av den når den lå til salgs, der det var satt på noen stygge fake luftinntak på panseret. Tror også motor i den er byttet i ettertid. Var noe lettere trimmet når jeg eide den.

Noen som har sett eller vet noe? Har de det enda bra??
Vedlegg
Mk 2 foran.jpg
Mk 2 foran.jpg (41.62 kiB) Vist 1417 ganger
mk2 bak.jpg
mk2 bak.jpg (38.39 kiB) Vist 1417 ganger
mk1 foran2.jpg
mk1 foran2.jpg (22.36 kiB) Vist 1417 ganger
mk1 bak.jpg
mk1 bak.jpg (30.68 kiB) Vist 1417 ganger

#224281  av Mr2_666

Hvordan kan ingen ha sett noen av dem???? :D

#232724  av Master

MKII'en har jeg sett i bodø flere ganger. Regner med den går her :)

#233729  av Mr2_666

Master skrev:MKII'en har jeg sett i bodø flere ganger. Regner med den går her :)
Hei du fra vaskehallen! :D Har du sett den i Bodø nå i det siste? Sikker på det ikke er den andre røde? Skulle jo tro jeg hadde hørt den om den enda var i Bodø området! 8)

#233730  av Mr2_666

Master skrev:MKII'en har jeg sett i bodø flere ganger. Regner med den går her :)
Hei du fra vaskehallen! :D Har du sett den i Bodø nå i det siste? Sikker på det ikke er den andre røde? Skulle jo tro jeg hadde hørt den om den enda var i Bodø området! 8)