Nice
Blir den å se på noen treff i sommer da?

Daniel_hoy skrev:Ser mistenktsomt ut som Work vs felger med toyo R888 dekk. Dimensjonen blir litt verre å tippeGodt tips det ja
kennethx skrev:Fine labber du har fått*HYSJ* hehe. Neida, er jo ikke såååå ekstreme de lefsene der da. Men har uansett et sett oppgraderte CV-jointer på lur som bør få tryggheten tilbake.Hørte drivakslingene skrek i smerte når de så hva labber du skal tussle rundt med
![]()
![]()
Morten skrev:Det var jo identisk dekk/felg dim som jeg skal ha det, bare med ET30
Godt tips det jaMer eksakt Work VS-XX, 7.5x17ET28 og 8.5x17ET28 med Toyo R888 205/40-17 og 235/40-17. Ingen ekstreme størrelser, men så lenge innpress er riktig så blir resultatet bra. Gikk bevisst for disse dimensjonene for å holde bilen lav(ere).
kake skrev:Er faktisk helt lik dim som min. sitter som f.. på veien!Morten skrev:Det var jo identisk dekk/felg dim som jeg skal ha det, bare med ET30
Godt tips det jaMer eksakt Work VS-XX, 7.5x17ET28 og 8.5x17ET28 med Toyo R888 205/40-17 og 235/40-17. Ingen ekstreme størrelser, men så lenge innpress er riktig så blir resultatet bra. Gikk bevisst for disse dimensjonene for å holde bilen lav(ere).
Hvor kjøpte du R888'ene ? Jeg tenkte å handle hos pakistanern i teltet hvis de får inn nytt parti på lager før midten av april, han er uslåelig på pris...
Dr.Ling skrev:Tenkte først at det var pga coilovers du valgte 205 foran, men med ET28 hadde du vel ikke hatt klarings-trøbbel med 215 heller...Neida, men får ikke R-dekka i 215/40-17, kun i 215/45-17, og da ville fronten blitt 2.6 cm høyere (vil IKKE ha frontleppe og styltebil).
kennethx skrev:Fine labber du har fåttJævla JINX Kenneth!Hørte drivakslingene skrek i smerte når de så hva labber du skal tussle rundt med
![]()
![]()