TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Soarer RHD til LHD?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #233116  av Bacardi8

Noen som har hørt om ombygde Soarers? Må jo være en ubergenial cruisebil..men rattet er på feilsia.. :?
Vedlegg
5092023003.jpg
5092023003.jpg (19.14 kiB) Vist 943 ganger

#233123  av sindrejl

får vel ikke regga den uansett nå lenger?

#233133  av mr2cato

Vet bare om at de gjør det i Dubai :P

Er en svensk Supra og skylineimportør som først får sendt bilene fra Japan til dubai, siden blir de ombygd til LHD og sendt til sverige ;)

#233136  av sindrejl

mr2cato skrev:Vet bare om at de gjør det i Dubai :P

Er en svensk Supra og skylineimportør som først får sendt bilene fra Japan til dubai, siden blir de ombygd til LHD og sendt til sverige ;)
flere norske også, men vet dessverre ikkenoe navn på dem

#233167  av Bacardi8

Hadde vert rått å ha noe slikt å leke seg med da.. Noe utover Supra eller Skyline.. Kom den venstreratta i USA eller Canada?

#233168  av Bacardi8

Hadde vert rått å ha noe slikt å leke seg med da.. Noe utover Supra eller Skyline.. Kom den venstreratta i USA eller Canada?

#233195  av mr2cato

tror bare den ble produsert for det japanske markedet!

#233198  av Alexander G

søk heller på lexus sc300. dem finnes det endel av i US & A.
kanskje ikke like spreke motorvalg, men men.

#233227  av jumbo

Hvorfor bygge den om til LHD uansett? Har kjørt feilratta biler, både på høyre- og venstrekjørte veier en hel del og aldri hatt noen problemer med det... litt utfordring i bomstasjoner og lignende, men det venner man seg fort til

#233242  av Bacardi8

jumbo skrev:Hvorfor bygge den om til LHD uansett? Har kjørt feilratta biler, både på høyre- og venstrekjørte veier en hel del og aldri hatt noen problemer med det... litt utfordring i bomstasjoner og lignende, men det venner man seg fort til
For meg blir det bare feil.. JDM biler er liksom "halvveis" på en måte.. (angriper ikke dere med JDM biler, de er fortsatt like pene å se på og går like godt) Men dette er diskutert i filler på andre tråder.. Jeg sitter bare å leker med tanken om en ombygd Soarer..:)

#234546  av @lpher

Å importere en SC300 fra usa, og sett inn 1 eller 2JZ-GTE i den..vil nok være en langt enklere jobb regner jeg med :)

#234560  av jumbo

Bacardi8 skrev:For meg blir det bare feil.. JDM biler er liksom "halvveis" på en måte..
Hehe, smak og behag.

Det eneste minuset er egentlig ved forbikjøringer, hvor det er litt pita å sitte på feil side, men ellers betyr det jo egentlig ingenting.