TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• T/S: MR2 GTI 1990 modell 223' km

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #216906  av angrykid

* 90 mod gti
* 223 000
* 17" sommerfelger (ikke bilde) Nye dekk pr 2006
* 15" vinterfelger (ikke bilde) Nye dekk pr 2006
* Hvite instrumentskiver
* Bruker ca 1liter olje pr 100 mil.
* Nytt bend på eksos fra manifold til kat
* Gule konidempere rundt om
* Senket med H&R senkesett

Utover det, så følger det ikke noe anlegg med i bilen, da det er for dårlig til at jeg vil selge det med. Spilleren i bilen er heller ikke noe å skryte av, den fungerer, men vil sjelden skippe fram eller tilbake til neste spor.

Interiøret er rimelig strøkent, har ett noe slitt førersete. Ellers ser det rimelig greit ut. Uoriginalt ratt (momo-kopi) og uoriginal gearkule. Kom med pristilbud om du er interessert i bilen.

Bilder av bilen kan sees på http://angrykid.uten.net/mr2/ny/ og jeg kan nåes på sms/telefon 48004820 eller mail sture@bardu.net eller pm her på forumet eller svar på posten her. :)

#216918  av Darkstar

Pris da? Noe rust eller lakkskader?

#216953  av angrykid

Lakkskader har jeg to av, som jeg vet av.

Den ene, er framme på venstre side, rett under parklyset.
Den andre, er midt på førerdøren rett under listen. Døra er trykt litt inn akkurat der.
Rust har jeg bare funnet en plass, og det er en liten rund flekk på rundt 2-3cm i diameter rett foran bakhjulet på passasjersiden.
Har ellers lakkert opp hekkspoiler, slik at den er clean, i motsetning til de fleste mr2'er. (kjent sak at lakken bobler bak på hekkspoiler)

Prisantydning.. tja, nei. jeg vet faktisk ikke.. Skal ikke ha noe fantasipris... :) Så er nå bare å komme med ett tilbud, om du er interessert i bilen.

#220478  av angrykid

Opp en gang :)

#221352  av angrykid

kjøpte meg ekstra seter, for å forsøke å bygge bedre lyd i bilen :)

Det jeg gjorde, var at jeg målte ut hvor elementet sto i forhold til seteryggen, og klippet ut stoffet i setet, med plan om å trekke om setene i skinn når jeg var ferdig.

Jeg kom aldri så langt, kan vi vel trygt si. :)

Så jeg satte da tilbake de originale skinnsetene, og sånn er ståa pr i dag. :)

#224683  av angrykid

Opp igjen :) Pristilbud ønskes, da jeg i grunnen er litt lei bil i det hele nå for tiden.. :)

#230943  av angrykid

Opp igjen.. 1mnd mellom hver gang burde være nok :D

#232047  av Doffen696

angrykid skrev:Opp igjen :) Pristilbud ønskes, da jeg i grunnen er litt lei bil i det hele nå for tiden.. :)
øhm.. Hvorfor er du lei av biler?

#232329  av angrykid

Fordi det er endel utgifter samt generelt trøbbel med biler sånn i helhet.. Så jeg velger faktisk, om jeg får solgt bilen, å kjøpe meg 4hjuling som jeg kan bruke til å fra jobb. Billigere, mindre og mer luftig enn hva en bil noengang kan bli. :)

#233071  av marlboro1310

Så du selger altså søstra til min MR2...husker da jeg var inne på Toyota Bardu og du kom rullende opp på sia av min,vi hadde noenlunde likt reg.nr oxo :)
Jaja...håper du får en grei pris for bilen din,den var veldig pen da husker jeg 8)

#233183  av angrykid

Jepp, tenker på å selge pia mi, ja. Pris vet jeg ikke om jeg blir fornøyd med, bil i seg selv er jo ett tapsprosjekt. Men jeg regner med jeg skal prøve å få det jeg vil ha som minstepris i allefall. Har nå byttet tårnstagslager og overhalt bremsene framme, og skal også bytte klosser bak nå like over påske. Og så skal jeg vurdere å bytte støtdempere rundt om i løpet av sommeren. Mulig jeg finner ett senkesett som senker litt mer enn det jeg har i dag. Synes den er noe høy fortsatt.

Utover det, så skal ett nytt stereobygge inn i bilen, samt at jeg skal se om jeg finner tak i meg det som på folkemunne kalles rumperistere å montere under hvert sete. En slik en under hvert sete burde være greit nok til å kjenne trøkket i bassen, og om man da har en 10" som klarer å gjengi bassen fint, så er det ikke noe problem. :)

Litt småpjusk er det jo alltid med disse bilene vet du. :D

#233270  av Doffen696

Har du PS2'n i bilen enda eller har du tatt den ut og fått nytt hanskerom?

#233450  av angrykid

Har tatt ut ps2'en ja.. og har også ett nytt hanskerom liggende i garasjen som jeg skal montere når det blir litt varmere i været. :)

#244462  av EvolutionTurbo

solgt enda?