TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pen Mr2 Mk1 selges! Ny pris :)

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.

#229999  av ArildM

:arrow:
Sist redigert av ArildM den 29 mai 2007 23:12, redigert 2 ganger totalt.

#230871  av ArildM

Da var motorskifte i gang, og bilen er til salgs så snart vi er ferdige med dette :wink:

#231058  av ArildM

Da var motor på plass og det ble en fryyd å få bilen ut på veien, nesten så det blir litt trist å selge bilen for det ble en ny aha oppdagelse å kjøre igjen :shock:

Bilen legges ut for salg etter påske, når importbilen er gjennom kontrollen på biltilsynet og klar for godkjenning. :wink:

#232782  av marlboro1310

Bilen solgt?

#232813  av Th4 Ghost

marlboro1310 skrev:Bilen solgt?
påska er vel ikke over enda? ;)

#233353  av ArildM

Venter på senkesett i fra Scanstyling i fra tyskland, sånn at importbilen får tüv godkjent senkesett i fra starten av.

Må vel regne med noe ventetid på disse.

#239637  av rip

Likte denne veldig godt :)
Er kanskje gamle bilder på første sia, for kunne ikke så noe rust der. Men kan du ta bilde av rusta?

Men den blacktop motoren, er det en 20v med vvt?! :)

Edit: antar det er "facelift" versjonen, siden den har vinge over bakvinduet, stemmer det?
Edit2: Leste visst det jeg ville lese, så nå at det var en bluetop, ikke blacktop :P
Sist redigert av rip den 09 mai 2007 17:57, redigert 1 gang totalt.

#239644  av ArildM

Update: Da har StyleAuto bilen vært innom biltilsynet og jeg regner med at alt er i orden etter å ha vært innom i morgen med dokumentasjon på at bilen er avregistrert i sverrige.

Min feil, motoren som ble skifta er selvfølgelig en Bluetop og ikke en blacktop! Er vel ikke "facelift" utgave, spoilern over bakruta er lakka sort :) Små detaljer som gjør at ting ser penere ut :) Bildene som er i annonsen er tatt sommern 2005.

Skal se om jeg får vaska bilen til helga og tatt noen nye bilder, så kan de som vil få bilder av hvordan bakskjermen ser ut :)

Strammeskruen til dynamoen røk på bilen, så skal prøve å få ordnet dette så snart som mulig, samtidig som opphengsfestene til eksos skiftes. regner med at jeg får det gjort i helga :)

Legger ut bilen på Autodb så snart alt er fixet.

#239648  av rip

hehe, okei, så var ikke jeg som leste feil likevel nei :P

Det jeg mente med "facelift" var om det var den: After MC
(1986.8~1989.10) versjonen, siden den fikk bla. den spoileren og ny girkasse ol.

Men gleder meg til å se bilde av rusta, da kan jeg svare om du trenger å legge den på autodb eller ikke ;P

#239680  av ArildM

Nope er nok en tidlig 86 mod dette :)
Sist redigert av ArildM den 14 mai 2007 14:09, redigert 1 gang totalt.

#239970  av injee

Selge nå ?? :)

#240090  av rip

Kan du ta bilde snart? :roll:

#240419  av ArildM

:arrow:
Sist redigert av ArildM den 29 mai 2007 23:13, redigert 1 gang totalt.

#241319  av Darkstar

Har du noe bilder av rusten?