Leser litt om dette på mr2oc.
Snakker om den eneste foringa som ikke går an å bytte i understellet bak. Det er en "sylinderforing" som er presset inn i spindelen originalt og skal ikke kunne byttes. Får man slakk i denne må man bytte hele spindelen til en kostnad av garantert flere tusen kr.
Ønsker info fra de av dere som evt har/har hatt slakk i denne foringa.
Jeg mener jeg har en ørliten slakk i den (ikke nok til at dekket flytter noe på seg ved at man tar tak i dekket på kl3 og kl9 og rykker/dytter) men at det gir etter noe er jeg nærmest sikker på. Skal det være sånn at man kan ta tak i staget som er festet i foringen og rotere dette hvertfall 30 grader hver vei?
Snakker om denne SUSPENSION ARM

Snakker om den eneste foringa som ikke går an å bytte i understellet bak. Det er en "sylinderforing" som er presset inn i spindelen originalt og skal ikke kunne byttes. Får man slakk i denne må man bytte hele spindelen til en kostnad av garantert flere tusen kr.
Ønsker info fra de av dere som evt har/har hatt slakk i denne foringa.
Jeg mener jeg har en ørliten slakk i den (ikke nok til at dekket flytter noe på seg ved at man tar tak i dekket på kl3 og kl9 og rykker/dytter) men at det gir etter noe er jeg nærmest sikker på. Skal det være sånn at man kan ta tak i staget som er festet i foringen og rotere dette hvertfall 30 grader hver vei?
Snakker om denne SUSPENSION ARM

1999 MR2 SW20 GTI