TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Japanerne kan det Ã¥ lage animasjons film:D

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#233725  av Th4 Ghost

serien = the best
filmen = sucks

skulle vel være forklarende nok :)

men om du er bil-interesert så er det bare å se serien, for den er rå

#233758  av GhostRider88

har sett en del episoder av denne animasjons serien og jeg reagerte slik jeg gjorde da jeg for første gang så pokemon på tv.... jeg syns det var drit kult :lol: Men må si jeg ble skuffa av filmen... mistet mye av sjela si når det var ekte mennesker... det skal være tegnefilm ;)

#233776  av Th4 Ghost

GhostRider88 skrev:har sett en del episoder av denne animasjons serien og jeg reagerte slik jeg gjorde da jeg for første gang så pokemon på tv.... jeg syns det var drit kult :lol: Men må si jeg ble skuffa av filmen... mistet mye av sjela si når det var ekte mennesker... det skal være tegnefilm ;)
at skuespillerne aldri har stått foran et kamera før, pengene som ble brukt på filmen er den samme summen som jeg har i sparegrisen min og at de skulle apsolutt ha 20 timer med serie ned på en 1 og en halv times film hjelper ikke stort heller

#233817  av GhostRider88

Th4 Ghost skrev:
GhostRider88 skrev:har sett en del episoder av denne animasjons serien og jeg reagerte slik jeg gjorde da jeg for første gang så pokemon på tv.... jeg syns det var drit kult :lol: Men må si jeg ble skuffa av filmen... mistet mye av sjela si når det var ekte mennesker... det skal være tegnefilm ;)
at skuespillerne aldri har stått foran et kamera før, pengene som ble brukt på filmen er den samme summen som jeg har i sparegrisen min og at de skulle apsolutt ha 20 timer med serie ned på en 1 og en halv times film hjelper ikke stort heller
nei sier noe der.. Dømt til å bli dårlig rett og slett