TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• There is only ONE United!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#233614  av Matsern

Fotball skaper bare barnearbeidere! Fysjameg.

#233636  av Jon Are

Kilgallon skrev:
Jeg ser heller på formel1 enn rally :wink:
Formel1 er konge :D
Enig.
:twisted: F1 :twisted:

#233649  av celicat23

Fotball er for menn som liker og se andre menn løpe rundt etter hverandre lett kledd. Og hele motivasjonen deres for og score ett mål, er at da kan de hoppe på hverandre og tafse vilt i ett par minutter - før de løper rundt etter hverandre igjen. Og så dusjer de sammen.

Fysjameg for en "sport".

#233790  av inzane2012

celicat23 skrev:Fotball er for menn som liker og se andre menn løpe rundt etter hverandre lett kledd. Og hele motivasjonen deres for og score ett mål, er at da kan de hoppe på hverandre og tafse vilt i ett par minutter - før de løper rundt etter hverandre igjen. Og så dusjer de sammen.

Fysjameg for en "sport".
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

beste beskrivelsen jeg har hørt!:D konge:P

#233997  av lexusmann

Veldig bra!!!!HAHA....LOL! :D

#234746  av bose

celicat23 skrev:Fotball er for menn som liker og se andre menn løpe rundt etter hverandre lett kledd. Og hele motivasjonen deres for og score ett mål, er at da kan de hoppe på hverandre og tafse vilt i ett par minutter - før de løper rundt etter hverandre igjen. Og så dusjer de sammen.

Fysjameg for en "sport".
støttes! å se lekledde menn løpe rundt etter flodde dyr som er fylt med luft, er ikke helt min greie heller..

Er det rart vi drekker...?

#234771  av Neemi

Jeg stemmer veldig for lettkledde menn løpende rundt :)