celicat23 skrev:Når du får bilen ned på bakken så blir det der helt nydelig! Felgene kledde bilen veldig godt.Senkesettet ligger å skriker i garasjen må...mens de venter på Bilstein demperne jeg har bestilt!

Stiansen skrev:Hvilke nye baklys er det som skal på da?Looky here![]()
Syns jeg så en salgstråd om noen brukte GS300 baklys fordi noe nytt skulle prøves
@lpher skrev:Ahh, there you goStiansen skrev:Hvilke nye baklys er det som skal på da?Looky here![]()
Syns jeg så en salgstråd om noen brukte GS300 baklys fordi noe nytt skulle prøves
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=22178
Stiansen skrev: Ahh, there you goShame on youEr ikke innom Lexus-delen så veldig mye jeg serru
![]()
Stiansen skrev: Pent med de Led-lykteneMja...?![]()
Stiansen skrev: Hva med eksos? Blir det noe grommere etterhvert?Skal innom Svendesen eksos over helga å se om en kjenning av meg dær har noe forslag![]()
@lpher skrev:Pfft, får vel begynne å stikke innomStiansen skrev: Ahh, there you goShame on youEr ikke innom Lexus-delen så veldig mye jeg serru
![]()
@lpher skrev:Jupp, think soStiansen skrev: Pent med de Led-lykteneMja...?![]()
@lpher skrev:Jepp, litt større hadde gjort susenStiansen skrev: Hva med eksos? Blir det noe grommere etterhvert?Skal innom Svendesen eksos over helga å se om en kjenning av meg dær har noe forslag![]()
sw20 skrev:kjempe gromt Alf!!!!Nisser
Irriterende at alle på jobb liker bmw 5 serie bedre!! dei he ikkje forstått serlig mye!!!
sw20 skrev: kjempe gromt Alf!!!!Takker
sw20 skrev: Jobber faktisk på en slik bil på jobb no! Deilig å kjøre!This i know!
sw20 skrev: Irriterende at alle på jobb liker bmw 5 serie bedre!! dei he ikkje forstått serlig mye!!For å sette det litt på spissen....har du prøvd begge deler...så er man hjernedød hvis man velger bmw'en...spørr du meg!
Sven skrev:Yepp...denne gangen valgte jeg å ikke "gifte meg" med en leverandør...og må dermed betale annlegget selv...uvant
Kenwood sin formoder jeg