TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sort/grÃ¥ supra Sandnes

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #232455  av MR2PÃ¥l

:shock: Så en sort supra her, den nye typen, på Stangeland med ulakkert(grunnet) front. :shock: Med prøveskilt.

Noen her :?:

MR2PÃ¥l :D

#232496  av erling

Så den utenfor Hegre.. Tror han sto å klødde seg i hodet sammen med en mekaniker og lurte på om det var vanskelig å bytte plugger. :)
 #233224  av supratori

fekk bilen på tirsdag... bilen sveiv merkeligt derfor mekanikeren va ute.. men nå går ann så faen:D

#233265  av MR2PÃ¥l

Gratla og velkommen te forumet. :D

Kor e d du holde te og ka mer kan du sei om bilen???

MR2PÃ¥l :P

#233342  av Nikko

er det den som er litt dunka i høyre sia?

#233355  av supratori

MR2PÃ¥l skrev:Gratla og velkommen te forumet. :D

Kor e d du holde te og ka mer kan du sei om bilen???

MR2PÃ¥l :P
sandnes, mye eg kan sei om den men vil få någen ting på plass fyst så ska eg fortella deg..

#233356  av supratori

Nikko skrev:er det den som er litt dunka i høyre sia?
ja vente på resten av stylingå ska bilen heil lakkeras..:D

#233358  av supratori

Nikko skrev:er det den som er litt dunka i høyre sia?
ja ann ska lakkas når resten av stylingå e på plass...

#234072  av Nikko

blir nok bra det... du sko sett min før jeg fikk ny maling på'n

#234108  av chargespeed

Hei på deg tori da var jeg her også :P

#234116  av celicagt4205nord

ikke for å pirke...men hvis alle skriver bokmål her inne så er det størst sjangs for att alle kan forstå hva som blir skrevet,så slipper vi å forholde oss til 40 forskjellige dialekter :D

#234149  av Andy_Celica

celicagt4205nord skrev:ikke for å pirke...men hvis alle skriver bokmål her inne så er det størst sjangs for att alle kan forstå hva som blir skrevet,så slipper vi å forholde oss til 40 forskjellige dialekter :D
Det er bra du pirker, Til de nye les eventuelt forumreglene før dere poster videre.

Står mye nyttig der som er greit å få med seg før posting. 8)