TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Treff i Skien/Porsgrunn 14.04.07

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#234112  av japse-gnmfr

sleeper skrev:noen her inne som kjører rundt i en sort mr2 med hull i potta i skien?
Er nok min det hehe..er ikke hull nå lenger selv om den bråker like mye..
gamle effektanlegget til firewalk.

Ikke sikkert jeg kan komme i morra skal sette på senkefjærer og spørs hvor lang tid det tar...

#234113  av japse-gnmfr

sleeper skrev:noen her inne som kjører rundt i en sort mr2 med hull i potta i skien?

Ikke sikkert jeg kan komme i morra skal sette på senkefjærer og spørs hvor lang tid det tar...

#234114  av sleeper

japse-gnmfr skrev:

hørtes veldig ut som hull i potta det der... :wink: lå bak deg i skien tidligere i kveld.. hva er det du har gjort med stereo i den da? syntes jeg så høytalere bak hue ditt jeg?

#234120  av japse-gnmfr

sleeper skrev:
japse-gnmfr skrev:

hørtes veldig ut som hull i potta det der... :wink: lå bak deg i skien tidligere i kveld.. hva er det du har gjort med stereo i den da? syntes jeg så høytalere bak hue ditt jeg?
Skal ikke være det hvertfall:D
Annleget ser du mer til her http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=21656 måtte gjøre det sånn i mr2 en for og få plass til kickerane..

#234125  av sleeper

hm.. da så.. men trur du kommer til og få veldig vondt i bakhue hvis du smeller med den bilen.. ville ivertfall laget noen forsterkninger i den plata der så ikke høytalerene kommer rett i hue på deg hvis du smeller.... :wink: :lol:

#234130  av japse-gnmfr

sleeper skrev:hm.. da så.. men trur du kommer til og få veldig vondt i bakhue hvis du smeller med den bilen.. ville ivertfall laget noen forsterkninger i den plata der så ikke høytalerene kommer rett i hue på deg hvis du smeller.... :wink: :lol:
Setet står foran(helt inntil) og di er stroppet fast så burde gå ok :D
håper jeg da hvertfall hehe...
Har bare forlenget ryggen på basskassa når jeg bygde di..

#234131  av japse-gnmfr

japse-gnmfr skrev:
sleeper skrev:hm.. da så.. men trur du kommer til og få veldig vondt i bakhue hvis du smeller med den bilen.. ville ivertfall laget noen forsterkninger i den plata der så ikke høytalerene kommer rett i hue på deg hvis du smeller.... :wink: :lol:
Setet står foran(helt inntil) og di er stroppet fast så burde gå ok :D
håper jeg da hvertfall hehe...
Har bare forlenget ryggen på basskassene når jeg bygde di..

#234132  av castman

japse-gnmfr: var du ute og tok turn til "treffet" i Larvik ikveld? :wink:

#234135  av japse-gnmfr

castman skrev:japse-gnmfr: var du ute og tok turn til "treffet" i Larvik ikveld? :wink:
Var ikke det gitt noen kompiser som var der sa at det var ganske dårlig..
Hadde ikke råd etter jeg hentet senkefjærene i dag hehe;)
Vare noe bra eller..
(beklager all dobbelpostinga hehe men får ikke slettet di)

#234176  av castman

synes det var helt greit jeg da. litt kjedelig og bli jaget fra sted til sted da men :lol:

#234218  av roxbury

så er det noen som blir med idag?

roxbury