TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Høy km........

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #234096  av Kennet

Hei........

Er på jakt etter en som jeg skal importere (som jeg har nevnt før :D )
Har sett på flere, men det er mye drit!!!!!! :?

Men nå er jeg kommet over en 94.mod som ser bra ut. Men den er gått LANGT; 190 :shock: . Men i forhold til andre så ser den veldig bra ut. Ser ut som den er blitt behandlet bra. Eksteriøret ser veldig bra ut, og inntriøret er meget lite slitt (da tenker jeg på alt, ikke bare setene) og den har ingen andre modifikasjoner en bpu!

Så er spørsmålet; er det egentlig ett problem, det er jo tross alt en gammel bil?? Har sett flere som har gått mye mindre, men ser mye verre ut!!! Og hvordan er holdbarheten på 2JZ-GTE motoren?? Og er det noen som har noen erfaringer med en som har gått langt?? :roll:

Kennet

#234098  av Stiansen

Hvilken bil er det forresten?
En som allerede er i Norge eller skal du importere? :)

#234103  av Kennet

Hvilken bil er det forresten?
En som allerede er i Norge eller skal du importere?
Importere ja, står i usa..... :D

#234105  av arctic_celi

Har du vudert denne?
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... highlight=

Høy km på supramotoren er vel mange som som mener at det er uvesentlig. Slik som jeg ser det så er største problemet med en bil med høy km er kun ved vidresalg. Alt avhenger av hvordan bilen er stelt og hvor nøye eieren har vært.

Angående den linken jeg sendte deg så er det gamle bilen til @lpher.
Som jeg regner som dette forumet sitt SupraGuru.
Kvaliteten på den bilen er vel så god som man kan få på en LHD supra.
Så hvis jeg har vært deg så tror jeg at jeg hadde gitt et bud på den.

Noe man også må huske er at import fra USA så gir det en del restriksjoner i forhold til å endre noe på bilen.
Altså du kan egentlig ikke endre felger (dimensjon) og styling.

Når det er sagt så synes jeg at @lpher supraen er best som den er.
Men kjøper bestemmer jo hva han vil bruke bilen til :roll:

#234106  av Kennet

Har du vudert denne?
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... highlight=
Joda, den er strøken den, (vet det gamlebilen hans ja :wink: ) men jeg er ute etter en manuell!!
Noe man også må huske er at import fra USA så gir det en del restriksjoner i forhold til å endre noe på bilen.
Altså du kan egentlig ikke endre felger (dimensjon) og styling.
Ja det vet jeg, jevli kjipt :evil: Men det kommer jeg strengt tatt til å drite i :twisted: he, he..........
Høy km på supramotoren er vel mange som som mener at det er uvesentlig. Slik som jeg ser det så er største problemet med en bil med høy km er kun ved vidresalg. Alt avhenger av hvordan bilen er stelt og hvor nøye eieren har vært.
Ja det var det jeg og tenkte :wink: Men så har jeg heller ikke planer om å selge så fort!!! Og om jeg hadde kjøpt en som hadde gått 130, så hadde den nokk rullet fort forbi 200 uansett 8)

#234144  av tommis

190 000km :shock: Det var langt ja! Send linken til bil'n da!
Du skulla handla JDM når æ gjor det vøtt :wink:

#234159  av ina

bedre å få en bil som km har gått litt lengre enn en som er stilt tilbake... hvis biler som har gått er mere slitt invendig burde du kankjse tenke deg om... hvis du holder motoren vedlike og steller bra med biller holder den jo lenge....

#234177  av tore 95 tt euro spec

Jeg hadde uten tvil kjøpt en bil som har rulla 190 som ser bra ut og som det følger servicehefte med enn en bil som har trilla 100 og som ser ut som en dass som det ikke følger med en dritt med papir på.Men du merker jo fort om bilen er bra eller ikke da.
Men høy km stand på supra er ikke farlig,det er en like høy toyota kvalitet over disse bilene som resten av det toyota lager,(om ikke bedre) :wink:
Lykke til :wink:

mvh
Tore

#234180  av TOYPARTS

meste jeg har hørt om er 450hk og 470.000km da røk, ja gjett hehehe toppakningen 8) men det er jo greit etter den km på bilen.

#234189  av Kennet

tommis
190 000km Det var langt ja! Send linken til bil'n da!
Du skulla handla JDM når æ gjor det vøtt
joda :D men jeg vil ha ratte på riktig side. Den ligger ikke på nettet, du kan få sjå den når du kjem innom i dag!

ina
bedre å få en bil som km har gått litt lengre enn en som er stilt tilbake... hvis biler som har gått er mere slitt invendig burde du kankjse tenke deg om... hvis du holder motoren vedlike og steller bra med biller holder den jo lenge....
tore 95 tt euro spec
Jeg hadde uten tvil kjøpt en bil som har rulla 190 som ser bra ut og som det følger servicehefte med enn en bil som har trilla 100 og som ser ut som en dass som det ikke følger med en dritt med papir på.Men du merker jo fort om bilen er bra eller ikke da.
Men høy km stand på supra er ikke farlig,det er en like høy toyota kvalitet over disse bilene som resten av det toyota lager,(om ikke bedre)
Lykke til
ja, det var det jeg og tenkte på jeg og, den ser ganske bra ut :D . Vertfall i motsetning til mange av de andre jeg har sett. Har sett flere som skulle ha gått 120-123-119-osv, men som ser ut som et dass innvendig :shock:
Har iallefall bedt om mer info på bilen, så vi får se :?: :?: :?: :?:

TOYPARTS
meste jeg har hørt om er 450hk og 470.000km da røk, ja gjett hehehe toppakningen men det er jo greit etter den km på bilen.
he,he ja da skal man ikke akkurat klage :lol:

#234190  av Kennet

hehe, lit off topic men :oops: ............hur in h#¤"#% får jeg byttet ut "sitat" med navne på den som skrev det jeg vil sitere :?: :?: :?: :?: :?:

#234212  av Stiansen

[quote="Nicket til den aktuelle personen.."] Her kommer det den andre har skrevet, før du avslutter med [/qoute]

SÃ¥ kan du svare under her :wink:

#234242  av Kennet

hehe takker :wink:

#234252  av @lpher

Om jeg kan få se høyoppløselige bilder av bilen...på pm/mail eller no...så kan jeg fortelle deg ett og annet om den ;)

#234359  av Kennet

@lpher skrev:Om jeg kan få se høyoppløselige bilder av bilen...på pm/mail eller no...så kan jeg fortelle deg ett og annet om den
Det setter jeg pris på :D Men har snakket mere med firmaet og de har ikke fått bilen inn enda, så jeg velger å vente til jeg får flere bilder og mere info om bilen :?