TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• min 2004 model avensis sedan

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #234292  av celicat23

Dette er....

Bilde

Bilen er en dønn standard 2004 toyota avensis 1.6L sedan. Skal gjøres litt med den utseende messig, og den er kun ment
som en "tur bil" når det er sol & tørre veier.

Bilen har gått pr skrivende stund 40.500km, og har alle service. Nylig tatt 45.000km service samt bytte av noe i bakstilling.
Fulgte ikke helt med når jeg ble fortalt hva det var, så fikk ikke så mye mer med meg enn at det var en tilbakekalling
toyota gjorde for og bytte ett-eller-annet :oops:

Denne tråden vil bli oppdatert når det er noe nytt. Være seg nye deler, eller bare nye bilder.

Første bilde av bilen ble tatt i natt. Har ett eller to til som jeg skal jobbe litt med, som kanskje dukker opp her...

For de som intresserer seg for det så kan jeg si at alle bildene er tatt med ett enkelt 6.0mpixel canon powershot s3 is kamera.
Ikke noe fancy speilrefleks her nei..

*edit* utover i tråden har jeg oppgradert til canon eos 350d kamera.

Bilde
Sist redigert av celicat23 den 27 jul 2007 19:16, redigert 9 ganger totalt.

#234300  av Sven

Jeg gleder meg til å følge med videre å se sluttresultatet.
Sikkert flere av oss og... :D

#234301  av celicat23

Sven skrev:Jeg gleder meg til å følge med videre å se sluttresultatet.
Takker, takker. Er litt spent selv også :D

Enda ett bilde..

Bilde

#234303  av elino

Gratulerer med ny bil :D

#234313  av Stiansen

Sven skrev:Jeg gleder meg til å følge med videre å se sluttresultatet.
Kan nok bekrefte det ja :wink: Etter å ha sett de gamle bilene til Celicat så er jeg ikke i tvil om at den Avensisen har havna i gode hender :)

#234393  av celicat23

Takker begge to. Får se hva tonen blir når de litt spesielle felgene er på plass på bilen. På en annen side: ser det helt
forjævelig ut så selger jeg de og kjøper noen andre, uten at noen får se ett bilde av de noen gang :lol:

Siste bildet som kommer hit av bilen, så lenge den fortsatt er "standard". Håper at felger og senkesett er på plass i løpet
av 4 uker. Prøver og få bekreftet en leveringsdato på felgene - men de svarer ikke :x

Bilde

#234422  av Jon Are

celicat23 skrev:
Enda ett bilde..

Bilde
Der har Celica`n også stått. :P

Spent på resultatet jeg også ja.
Blir vell enda en strøken bil dette celicat23.

#234427  av celicat23

Jon Are skrev: Der har Celica`n også stått. :P

Spent på resultatet jeg også ja.
Blir vell enda en strøken bil dette celicat23.
You noticed, huh? :D

http://img.photobucket.com/albums/v398/ ... G_2037.jpg

Gadd ikke leite etter noen nye steder nå. Var bare for og få tatt noen bilder av den mens den ennå er standard. De andre
bildene er også re-sirkulerte lokasjoner. Skal leite opp noen nye steder når senkesett og felger er montert :D
Og skal nok få brukt opp noen kroner på denne bilen også :oops:

#234442  av Stiansen

Er den Celicaen på bildet som Jon Are sendte den gamle Celicaen din Celicat? :)

Helt sinnsykt fin den :D

#234446  av celicat23

Stiansen skrev:Er den Celicaen på bildet som Jon Are sendte den gamle Celicaen din Celicat? :)

Bildet jeg linket til er min gamle celica, som jon are eier nå.

#234451  av Stiansen

celicat23 skrev:
Stiansen skrev:Er den Celicaen på bildet som Jon Are sendte den gamle Celicaen din Celicat? :)

Bildet jeg linket til er min gamle celica, som jon are eier nå.
Den jeg mente ja, sinnsykt pen :D

#234479  av FireFox

grattis med ny bil ja.. blir bra med senking og felger, har jo sett hvordan de andre bilene dine har blitt, så jeg er veldig sikker på at dette blir knall bra :)

Men om jeg kan komme med et par forslag, så ville jeg hvertfall satt på tte grill, og sota rutene (er det ikke litt lenge å vente til mars 08? :roll: )

#234485  av celicat23

FireFox skrev:grattis med ny bil ja.. blir bra med senking og felger, har jo sett hvordan de andre bilene dine har blitt, så jeg er veldig sikker på at dette blir knall bra :)
Takker, takker.
FireFox skrev:Men om jeg kan komme med et par forslag, så ville jeg hvertfall satt på tte grill, og sota rutene (er det ikke litt lenge å vente til mars 08? :roll: )
Skal gjøre noe med grillen - men det blir ikke tte grill. Orker ikke styret med solfilm først og eu kontroll etterpå, så må nok vente :)

#234626  av celicat23

Dagens triste update (vel, for meg ivertfall...) er at jeg fikk endelig svar på leveringstiden for felgene.
Nogenlunde lang tid: aldri. Felgene er "out of stock" og de vil ikke ta inn flere sett.

Legger ved bilde, av felgene det IKKE blir da :cry: Surt, for jeg tror de hadde blitt fete :(
Vedlegg
yakuza_midnight_black.jpg
yakuza_midnight_black.jpg (42.33 kiB) Vist 7100 ganger

#234665  av FireFox

:shock: det var skikkelig kjipt, er helt sikker på at de felgene hadde blitt helt konge på den bilen!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21