TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvordan Ã¥ fri pÃ¥ en unik/romantisk/best mÃ¥te?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #234107  av arctic_celi

Tenkte å spørre folket om hva deres mening hva som er den beste måten å fri på ;)
Har vrid hodet mitt en stund nå og vil ikke ta den standard versjonen der man inviterer damen på en peeeen resturant og drar fram ringen under middagen.
Eller legger den i kaken eller noe.

Vil gjøre noe unik! ... noe som man kan husker og forteller folk om!

For menn:
SÃ¥ hva er ditt perfekte/unike frieri ide???

For kvinner:
Hva er deres drøm :)

Hadde vært morro med noen kreative varianter ;)

#234110  av hmsilset

Er egentlig ikke den største drømmen min,men om det hadde skjedd
ville jeg gjort det på ett biltreff med en supra burnende rundt meg og den jeg skulle fri til :P Måtte ha ropt det jeg skulle ha sagt da :P

#234115  av sleeper

hm.. dette kommer nok til og bli en tråd du IKKE vil at dama di skal rote seg inn på ivertfall... :lol: :lol:

#234117  av peterK

Det bruker som regel ikke å være noe problem å få artister til å sy det inn i en konsert da, hvis du kommer over en bra konsert, der det er brukbar oppslutning.

Har vært med på en sånn, og det ble bra trøkk i publikum når han karen fridde... rått.

#234118  av celicagt4205nord

man bør være bra sikker på å få ett ja når man skal fri på en konsert :lol:

#234123  av arctic_celi

sleeper skrev:hm.. dette kommer nok til og bli en tråd du IKKE vil at dama di skal rote seg inn på ivertfall... :lol: :lol:
Hehe... spørs ja! :lol:

#234128  av Th4 Ghost

celicagt4205nord skrev:man bør være bra sikker på å få ett ja når man skal fri på en konsert :lol:
haha, var en oppe i japan som fridde på live tv, og så løper dama ut gråtende :lol: da har man gjort det

#234134  av arctic_celi

For å sette igang noe jeg også da:

Eksempel 1:
Ta en tur til et fjellhotell/lite hotell i rolige naturomgivelser,
som fks har spa, boblebad andre velvære aktiviteter.
Finne en fin annledning... kanskje i boblebadet på hotellet.. der man sitter å spiser druer og drikker vin.

Eksempel 2:
Ta et bilde av damen... også går man selv til fotograf og tar bilde av seg selv i dress med rose.
For deretter manipulert dette slik at der ser ut som man frir til damen på bildet.
Deretter satt det i avisen... eller laget et stoooort bilde som man kunne hadt på en husvegg eller lingende.
Tatt med damen dit der dere skal bo også plutselig avduke bilder:
Der det står.. Vil du gifte deg med meg? :)

Der var noen forslag ;) det siste er vel ganske unik etter som jeg har aldri hørt om noen som har gjordt det før.

#234136  av sleeper

eksempel 2 syntes jeg hørtes VELDIG bra ut! kjør på! :D

#234160  av ina

jeg synes faktisk eksempel 1... et frieri er personlig, og jeg ville kanskje at bare jeg og han er der og bare jeg hørte det på en søt, romatisk, rolig, kanskje litt gammaldags metode.... hehe
aleine i et boblebad på et hotell eller liknende og en fyr på kne hørtes bra ut syntes jeg... håper det går bra og regner med at du får ja tilbake samme åssen du gjør det!!! :D bare vær deg selv og du kjenner nok dama best om hva hu liker...

#234196  av ToyGlide

Kan da anbefale slik jeg løste "problemet"
Reis til Paris og gå ned på kne på toppen av Eiffeltårnet.
Blir det et "Nei" er det bare å hoppe......

PS: Jeg fikk "Ja"......

#234198  av Lilli

Eksempel 1 syns eg var veldig bra...
Hadde følt meg elsket om "typen" tok meg med på en romantisk spa, velvære- helg og fridde på toppen av det hele...
Men det kan en vel bare drømme om... :roll:

#234209  av cameleon

Og du er helt sikker på at du vil gifte deg nå da. Går ut i fra at dette ikke er noe sånn fjortissgreier der man skal "forlove" seg og så tar det 10-20 år før det i det heletatt blir aktuelt. Ergo du skal gifte deg innen et halvårs tid?
I såfall ville jeg gått for noe som eksempel 1. En venn av meg fridde til kjæresten sin på en gigayacht nede i monaco der han først hadde brukt gud vet hvor mye penger bare for å ta seg ut bra for dama. Hun er og var jo glad i han uansett og sa jo at hun hadde svart ja selv om det var over en enkel middag hjemme. Så alt dette med penger, prestisje, blakke seg helt osv spiller ingen rolle om dama di virkelig er glad i deg. Jenter liker mer romantiske og enkle ting framfor en 500.000kroners luksusferie ei uke i monaco. Dvs om det er ei dame å samle på.

Det er som det sies at det enkle ofte er det beste :wink: Og om det er ei skikkelig jente, noe det sikkert er, så finn på noe enkelt og veldig søtt noe :) Mye bedre å få de til å grine av lykke enn at de tenker WHOOWW!!!

Og tro meg, hun kommer uansett til å huske det for resten av livet såfremt det ikke er av typen som dauer av gjennomtrekk når hun åpner munnen :wink:

#234223  av BrennaRacing

Har sett på tv at en kar har snakket med en politimann å fått han til å stoppe dama si når hu var ute å kjørte..Han satt selv på med politibilen...Politimannen satt håndjern på dama å ba hu legge seg ned på panseret...Da byttet politimannen og han karen plass å han fridde....Ganske kult egentlig, men spørs hvor lett det er å få til det i Norge

#234302  av elino

cameleon skrev: Ergo du skal gifte deg innen et halvårs tid?

Trenger nok litt mere tid enn det hvis frieriet ennå ikke er gjort :wink:

For meg var frieriet overraskende og rett på sak...

Dørklokka ringer og jeg tenker "har are glemt nøklene igjen" jeg går litt småstressa fra middags lagingen og åpner døra...Der står Are i arbeidsklærne med en stoor rosebukett og går ned i kne og frir" Det skal sies at jeg fikk sjokk og husker egentlig ikke om jeg klarte å komme med et fornuftig svar der og da, men vi er da godt gift på 9 året nå :lol:
(hehe.. må le når jeg tenker på det.. i kjeledress...hvor lite romantisk er ikke det... hehe)

Lykke til :wink: