TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fant denne i sverige..

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#234405  av sx-4-ever

Bilen : 375 000,00kr
Engangsavgift + MVA: 242 238,00kr

ca. hadde ikke nøyaktige fakta om eurospec, men trodde den veide ca 1630kg ? Ihvertfal auto.

Så da blir det ca 617 238,00kr på skilter.. + -

#234416  av Stiansen

Pen bil, men skal du få skilter på den så må den være dønn original også da, er nesten sikker på at det er sånn på euro-specs også, det vil si at du må plukke ned f.eks. eksosen og sette på originalt også.. litt ekstra utgifter der og. :wink:

#234437  av @lpher

sx-4-ever skrev:Så da blir det ca 617 238,00kr på skilter.. + -
Let videre du ;)

#234506  av azt

min 93 mod euro kom på 145 i avgift. også har du 25% moms... er det billigere å kjøpe en ferdig her i norge jo :?

#234509  av tommis

azt skrev:min 93 mod euro kom på 145 i avgift. også har du 25% moms... er det billigere å kjøpe en ferdig her i norge jo :?
Min JDM kom på 107 000,- da jeg heta ut skiltene i fjord.

Lurer litt på hva den ville ha kostet om jeg har hetnet ut skiltene i år med de nye avgiftene...

#234515  av Bacardi8

Lurer på om de tenkte på det at om de dreper bilimporten så vil det ta enda lengre tid før bilparken i Norge blir skifta ut? Nej, la oss alle sammen kjøpe trøsykler å sykle isteden.. Da slipper vi jo importavgift, co2 hysteri, slitte turboer, omlegg til sommer/vinterdekk, svevestøv..osv osv..
Er helt latterlig at jeg må ut med over 600tusen for en 94 modell, som i utgangspunktet er verdt 300tusen.. Aaargh! Flytter til USA jeg.. :evil:

Beklager, måtte bare få det ut..

#234535  av azt

tommis skrev:
azt skrev:min 93 mod euro kom på 145 i avgift. også har du 25% moms... er det billigere å kjøpe en ferdig her i norge jo :?

Lurer litt på hva den ville ha kostet om jeg har hetnet ut skiltene i år med de nye avgiftene...
145.000 var i år. men på en euro som veier litt mer med litt mer hester... så ikke så gærnt som man først trodde.

#234585  av tommis

azt skrev:
tommis skrev:

145.000 var i år. men på en euro som veier litt mer med litt mer hester... så ikke så gærnt som man først trodde.
Såpass ja, det betyr jo i teorien at verdien på Supran har steget 38lapper etter nyttår 8) Hvor er det du regner ut dette med de nye avgiftene?

#234616  av sx-4-ever

#234642  av kenobi_

Stiansen skrev:Pen bil, men skal du få skilter på den så må den være dønn original også da, er nesten sikker på at det er sånn på euro-specs også, det vil si at du må plukke ned f.eks. eksosen og sette på originalt også.. litt ekstra utgifter der og. :wink:

Dette er vel viss du tar den inn på unntaksregelen? tar du den inn på vanlig måte så er det vel ikke noe problem å få skilter på den?

#234670  av Bacardi8

Hva er listepris på en MKIV egentlig? 1994 mod feks.. Tenker på om man pruter seg til en god pris i utlandet for så å bli slakta på norsk listepris..

#234717  av @lpher

Bacardi8 skrev:Hva er listepris på en MKIV egentlig? 1994 mod feks.. Tenker på om man pruter seg til en god pris i utlandet for så å bli slakta på norsk listepris..
Finnes ingen listepris...

#235415  av Rockon GT-R

Prisene for en fin eurospec går vel bare opp.. Pluss det er sjeeeldent noen selger en fin eurospec med rette specs..