TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvor mye ligger mkIV non turbo pÃ¥?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #225452  av Kilgallon

Larsen skrev:Lurer på hvor mye en supra mkIV non turbo ligger på jeg. Er vist ikke så alt for mange av dem med rattet på rett side?
Har du sjekket autodb.no?
Pleier å ligge en del supraer der for salg.
 #225457  av Larsen

Kilgallon skrev:
Larsen skrev:Lurer på hvor mye en supra mkIV non turbo ligger på jeg. Er vist ikke så alt for mange av dem med rattet på rett side?
Har du sjekket autodb.no?
Pleier å ligge en del supraer der for salg.
Har det, men har ikke lyst på en høyre rattet som ikke kan godkjennes. Det var stort sett høyre rattet som lå ute for salg.

#225470  av bjornalf

kjøp en fra england da... en som er europeisk..!!!!!

er billig fordi at d er så mange japanske supraere der...

#225474  av oleb

Jeg mener å huske en registrert høyrestyrt som gikk for ca. 170k for en liten stund siden.

#225476  av Kilgallon

oleb skrev:Jeg mener å huske en registrert høyrestyrt som gikk for ca. 170k for en liten stund siden.
170k var jo en billig penge.

#225483  av Larsen

oleb skrev:Jeg mener å huske en registrert høyrestyrt som gikk for ca. 170k for en liten stund siden.
Var jo ikke så ille det da.

#225502  av oleb

Ja, den var billig. Men det sto i annonsen at det var noe småfiks på den + at selger virket ganske desperat for å bli kvitt den.

#225508  av Kilgallon

oleb skrev:Ja, den var billig. Men det sto i annonsen at det var noe småfiks på den + at selger virket ganske desperat for å bli kvitt den.
Da kunne man kanskje ha fått den billigere å da :wink:

#225715  av @lpher

Er vel +/- 200k, avhengig av stand, som har vært normen en stund ja ;)

#234420  av O1e

Snakket med Japan Auto.. 170-200k må man ut med for en høyrestyrt.

Hvordan sider kan man finne Supra'er fra England da? Noen firma i Norge som importerer? Skeptisk til å importere selv, og gidder ikke å sette meg inn i alt styret.

#234430  av O1e

Okei.. Der var det bare TT'er tilsalgs :roll:

#234436  av @lpher

Er nesten ikke forskjell i pris på LHD og RHD når det komer til NA...så importer deg en med rattet på rett side fra usa du ;)