TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjennskap til K.S Gill som selger MR2.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#234513  av Zepticon

BrennaRacing skrev:hehe...90/91 modell US Mr2 med 204 hk :D GTI Turbo faktisk :)
GTi ---> Turbo Ombygging? Fette Ulovlig i såfall...

300/400hk burde vell nærme seg Markus sin med orginal innmat så noe blir jo da å si pang ganske fort da :roll:

#234540  av hmsilset

Den bilen fikk meg til å tvile også.Eller rettere sagt bli sikker.Syk pris
for så lite...

#236312  av marlboro1310

hmmmm...høres ut som en hustler han der karen,kanskje noen skulle besøke han,og virke interessert i en av hans objekter...for så å sette han fast på X antall områder... 8)

forbanna tulling...

#236358  av EvolutionTurbo

Vurderer det sterkt, men er ikke sikkert jeg tor..

Redd for å bli infisert med hva han er infisert med :? :?

#236439  av GhostRider88

EvolutionTurbo skrev:Vurderer det sterkt, men er ikke sikkert jeg tor..

Redd for å bli infisert med hva han er infisert med :? :?
hehe kanskje det er en smittsom sykdom :P

bløffesyndromet er ikke å spøke med. Men serr... at ikke noen stopper denne svindlinga.. det er jo så åpenlyst

#237915  av Doffen696

Jævli irriterende å sitte å søke på biler på internett nå når jeg skal kjøpe meg MR2 :evil:
Greitt nok at han først kun var på zett.no, men no sprer han seg utover alle gode sider å se på bil... Meget irriterende.... Burde vi gjøre noe?

#237939  av GhostRider88

Doffen696 skrev:Jævli irriterende å sitte å søke på biler på internett nå når jeg skal kjøpe meg MR2 :evil:
Greitt nok at han først kun var på zett.no, men no sprer han seg utover alle gode sider å se på bil... Meget irriterende.... Burde vi gjøre noe?
ja vet. Bilene hans er overalt :evil:

hadde vært morro og gjort noe ja, men hva vet jeg ikke. måtte i tilfelle bli som det er sagt før her å oppsøke han og virke skikkelig intr for å så sette han skikkelig på plass....

#241664  av Doffen696

Fin hattehylle da :P

#241809  av lexusmann

Det motorrommet så heller slitent ut, da...kan jo bare være skitt, men... :roll:

#241850  av GhostRider88

lexusmann skrev:Det motorrommet så heller slitent ut, da...kan jo bare være skitt, men... :roll:
støtter opp om den ja. :?

#241859  av guffen85

går det ikke å ta kontakt med forbruker rådet eller noe da å knekke dritten. ekke bra å lure folk sånn

#241920  av injee

Var i kontakt med Gill ang en bil.
Kan virke som han har brennt seg på noe nå....

Stølen refererte til at han var veldig velvillige på garanti, og kunne gi 1års garantier osv..

Vel, nå gir han ikke noe annet enn 1mnd 50/50 garanti... hehe.. er jo ikke noe som heter det en gang, men akk ja.....

Så sier jeg at jeg hadde hørt om andre som hadde handla ifra han, der dem sa han hadde gitt lengre garanti der..

Da får jeg beskjed om at vedkommende må ha misforstått. Han gir aldri mer enn 1mnd garanti.

Fin type han der Gill! :-)

#241923  av guffen85

injee skrev:Var i kontakt med Gill ang en bil.
Kan virke som han har brennt seg på noe nå....

Stølen refererte til at han var veldig velvillige på garanti, og kunne gi 1års garantier osv..

Vel, nå gir han ikke noe annet enn 1mnd 50/50 garanti... hehe.. er jo ikke noe som heter det en gang, men akk ja.....

Så sier jeg at jeg hadde hørt om andre som hadde handla ifra han, der dem sa han hadde gitt lengre garanti der..

Da får jeg beskjed om at vedkommende må ha misforstått. Han gir aldri mer enn 1mnd garanti.

utrolig kjippt for de som handler av han. de tror jo de har den å den type bile så har de det ikke egentlig

Fin type han der Gill! :-)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10