Sendte denne på PM til CelicaTurbo, men dårlig med respons og siden det haster poster jeg her, hvis noen andre kan svare for TS-OGN:
Hei!
NSK er i gang med å planlegge årets Vårmønstring (søndag 13. mai på Øvrevoll), og ønsker i den forbindelse å invitere TS-OGN til planleggingsmøte. Møtet skal holdes i Oslo førstkommende tirsdag (i morgen!). Vi håper dere har anledning til å delta.
Det hadde vært fint om noen kunne sendt meg en PM for å bekrefte/avkrefte om dere kommer og få oppgitt møteadresse og tidspunkt.
Jørn
NSK
Hei!
NSK er i gang med å planlegge årets Vårmønstring (søndag 13. mai på Øvrevoll), og ønsker i den forbindelse å invitere TS-OGN til planleggingsmøte. Møtet skal holdes i Oslo førstkommende tirsdag (i morgen!). Vi håper dere har anledning til å delta.
Det hadde vært fint om noen kunne sendt meg en PM for å bekrefte/avkrefte om dere kommer og få oppgitt møteadresse og tidspunkt.
Jørn
NSK
MR2 mk1 '87 (godt modifisert...
) - '07 Lotus Exige S (også godt modifisert!) - '98 Subaru Forester S-Turbo og '14 Yaris Hybrid bruksbiler - registerfører MR2-registeret Norsk Sportsvogn Klubb - min hjemmeside: http://www.innset.no