TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• min 2004 model avensis sedan

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#234909  av celicat23

GhostRider88 skrev:nei sier noe der.. er vel kanskje litt mer gatebil felger... Hadde vært digg å hatt de på mr2'en da ;) Er det noen andre altv felger du har sett på?
Som tidligere nevnt er det kun noen felger som må bestilles fra USA jeg har funnet som vil passe bilen uten tvil. Og bestille noe fra usa nå er litt risikabelt med tanke på leveringstid osv... Vil ha bilen senket med felger på veien en gang i mai...og det er ikke akkurat lenge til.

Vurderer og prøve noen 8,5" brede felger - selv om folk sier 8" brede forann er max av hva som passer. Da er utvalget LITT større ivertfall..

#234913  av GhostRider88

celicat23 skrev:
GhostRider88 skrev:nei sier noe der.. er vel kanskje litt mer gatebil felger... Hadde vært digg å hatt de på mr2'en da ;) Er det noen andre altv felger du har sett på?
Som tidligere nevnt er det kun noen felger som må bestilles fra USA jeg har funnet som vil passe bilen uten tvil. Og bestille noe fra usa nå er litt risikabelt med tanke på leveringstid osv... Vil ha bilen senket med felger på veien en gang i mai...og det er ikke akkurat lenge til.

Vurderer og prøve noen 8,5" brede felger - selv om folk sier 8" brede forann er max av hva som passer. Da er utvalget LITT større ivertfall..
høres lovende ut. Kommer til å bli en skikkelig gangster bil ;)

#234916  av FireFox

Hva med hvite felger? OZ superturissimo WRC, eller Compomotive`?

#234931  av celicat23

FireFox skrev:Hva med hvite felger? OZ superturissimo WRC, eller Compomotive`?
Nei, det blir feil i forhold til utseende jeg går for. Ville gi bilen ett veldig sportslig preg, og det blir feil når resten av bilen er så gubbe-bil som den er :D Vil prøve og få den til og se så "slem" ut som en avensis kan (så: ikke VELDIG slem med andre ord :lol:)

#234962  av milcom

http://www.eyecandyracing.no hadde di der tilsalgs før!:) kan jo høre med de!

#234963  av celicat23

milcom skrev:www.eyecandyracing.no hadde di der tilsalgs før!:) kan jo høre med de!
Ja, de ville ha 9000kr for de. Mens det kom på ca 6500kr når du bestilte de fra england selv (inkl. frakt og moms). Flott pris :roll:

#234976  av milcom

per stk?
da jeg hørte om pris var det 20000for 4 med dekk om jeg ikke tar feil:)

#234984  av celicat23

milcom skrev:per stk?
da jeg hørte om pris var det 20000for 4 med dekk om jeg ikke tar feil:)
Nei, for 4stk.

#234996  av Bacardi8

Sett på "etaBeta, Tettsut XBlack?" Gjør seg meget bra på sorte biler..:)
Linken viser felg i dim: 8x19, ET35 og 5x100...ser ut som de kommer med senterringer til Toyota og..:)

http://www.eta-beta.de/shop/etabeta-Rae ... :4328.html

Usikker på hvem som har agentur for disse i Norge, men vet at jeg har sett de en eller annen plass..

#235083  av celicat23

Bacardi8 skrev:Usikker på hvem som har agentur for disse i Norge, men vet at jeg har sett de en eller annen plass..
http://www.interdekk.no selger ivertfall etabeta felger. Men de felgene er litt vel spesielle til at jeg tør satse på at det kan bli noe pent (har med andre ord liten tro på det :wink:)

http://www.daekimporten.dk har en del felger, men han er så forbanna sær at han MÅ ha penger overført via banken -- og jeg har absolutt ikke tid eller mulighet til og drive med det :roll:

Megahjul har ingen som passer, big wheels har ingen, felgimport har noen men de må bestilles fra usa, bilprodukter har ingen, martins har ingen, wokas har ingen, interdekk har ingen, autogrip har ingen, nordisk felgimport har ingen... Skal f'n meg ikke være lett og skaffe noen felger med sorte eiker og polert kant til denne bilen skjønner jeg :?

Får vel stelle meg i kø hos sharif og se om det er noe der.

#235088  av FireFox

Nei fysj! sharfif er noe dritt, skal aldri bestille felger derfra igjen.
Tok laaang tid + at jeg hadde noen turer frem og tilbake fra Drammen da de sa felgene hadde kommet, men så hadde de ikke det alikevel + at jeg BETALTE for låsebolter, men de satte det ikke på + at jeg fikk feil dekk.
ENESTE dem skal ha for er at prisene ikke er så halv gæli :?

#235167  av Turbotrille

Hva med å se til Sverige da?
Den store leverandøren av sorte felger med polert kant er vel Dtoz der borte?
Finner nok mange annonser i Bilsport.

#235204  av celicat23

Turbotrille skrev:Hva med å se til Sverige da?
Takker for tipset. Regner med du mener DOTZ felger. De selges her i landet også. Men skal plukke opp ett nummer av bilsport og se igjennom.

#235217  av sindrejl

celicat23 skrev:
Turbotrille skrev:Hva med å se til Sverige da?
Takker for tipset. Regner med du mener DOTZ felger. De selges her i landet også. Men skal plukke opp ett nummer av bilsport og se igjennom.
dotz selges av flere her i landet og importeres ifra tyskland :) de er produsert der

#235218  av sindrejl

celicat23 skrev:
Bacardi8 skrev:Usikker på hvem som har agentur for disse i Norge, men vet at jeg har sett de en eller annen plass..
http://www.interdekk.no selger ivertfall etabeta felger. Men de felgene er litt vel spesielle til at jeg tør satse på at det kan bli noe pent (har med andre ord liten tro på det :wink:)

http://www.daekimporten.dk har en del felger, men han er så forbanna sær at han MÅ ha penger overført via banken -- og jeg har absolutt ikke tid eller mulighet til og drive med det :roll:

Megahjul har ingen som passer, big wheels har ingen, felgimport har noen men de må bestilles fra usa, bilprodukter har ingen, martins har ingen, wokas har ingen, interdekk har ingen, autogrip har ingen, nordisk felgimport har ingen... Skal f'n meg ikke være lett og skaffe noen felger med sorte eiker og polert kant til denne bilen skjønner jeg :?

Får vel stelle meg i kø hos sharif og se om det er noe der.

prøv å skaff 19" felger til supraen som er fine og som faktisk passer over de enorme bremsene, så skal jeg gi deg et klapp på skuldra... leta i hele vinter og så over mange tusen felger.. har gidd opp for øyeblikket da felgene jeg endelig fant ikke passet til bilen likevel.. grusomt.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21