TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• PÃ¥ kanten "reklame" hos BMW-forhandlere i usa?

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

#234445  av sindrejl

jøssenavn.. litt på kanten ja :)

#234568  av Stiansen

Pfft, BMW er bare sjalu for at Lexus begynner å ta en del av deres posisjon i bilmarkedet mener nå jeg :)

#234601  av @lpher

Noe er i gjære når en konkurent nevner en annen konkurent i markedsføringa si :)

#234747  av Geir

Det er jo tydelig at de er pisseredde. Jeg finner ingen annen forklaring på den reklameplakaten der.

#234772  av Speeder

@lpher skrev:Noe er i gjære når en konkurent nevner en annen konkurent i markedsføringa si :)
Jeg trodde det var forbeholdt politikere, men dengang ei.
 #234775  av arctic_celi

@lpher skrev:http://img251.imageshack.us/my.php?imag ... iumle8.jpg
Synes denne reklamen er genial og særdeles positiv for både BMW eiere og Lexus eiere.
Hadde det ikke vært deiiiilig å vite at når man kjøper en ny BMW eller Lexus så er det eneste du betaler for er bensin, dekk og forsikring i 4år fremover i tid?
Hadde vært konge!

Lexus kan ikke sitte å se på at BMW, er bedre en de på kundeservice...
så de vil nok komme etter de også.
 #234785  av @lpher

arctic_celi skrev:
Lexus kan ikke sitte å se på at BMW, er bedre en de på kundeservice...
så de vil nok komme etter de også.
Den gang ei...om du kjenner filosofien til Lexus...så tror jeg nok vi kan glemme akkurat dette ;) En annen ting er at bmw driver å prostituerer seg på firmabilsalg i usa for tiden...subsidierer prisene...for å få volum...og DET kan fort få alvorlige konsekvenser for bruktpriser etc.

#235304  av Bugster

Slik markedsføring er forbudt i Norge. Rart det ikke er det i USA også. Dette er jo skittkasting. OG attpåtil helt ufortjent! :?