TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forslag til ny headunit til bilen min..

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #235021  av angrykid

Heisann godtfolk..

Jeg er på utkikk etter en ny headunit til bilen min. Med de planer jeg har for bil framover, så ønsker jeg en spiller med minimum 1 stk line in. Hadde vært greit med minst to line out også.

Trenger ikke noen overdrevent god radiofunksjon, men må ha mulighet for å spille av mp3 og wma. Er det noen som har noen gode forslag i rundt 5000,- kroners klassen?

#235038  av @lpher

Skal ikke ha dobbel-DIN med det samme du holder på da? ;)

#235063  av angrykid

Show me what you got, som dem sier her oppe i bardu..

#235269  av angrykid

Den så noget nusselig ut, ja.. :)

gi meg en pris på den, så skal vi se hva lommeboka sier..

#235700  av @lpher

Skal se hva jeg får til...når jeg får karra meg tilbake på jobb over helga ;)

#235912  av angrykid

Hva har du til pris på denne, chris?

#236114  av Hyperion

Ja, pris på denne er interessant.. jeg skulle ha montert en slik med nogo attåt i den nye Hiluxen min =)

Og siden jeg har pølsefingre og kunnskaper som et brød når det gjelder detta så er det også interessant å vite hva evt. montering koster.. jeg skulle uansett hatt no alarm og kanskje Defa-varmer også... :) Ikke umulig jeg kommer en tur til Bartebyen igjen 8)

#237008  av chris

Hyperion skrev:Ja, pris på denne er interessant.. jeg skulle ha montert en slik med nogo attåt i den nye Hiluxen min =)

Og siden jeg har pølsefingre og kunnskaper som et brød når det gjelder detta så er det også interessant å vite hva evt. montering koster.. jeg skulle uansett hatt no alarm og kanskje Defa-varmer også... :) Ikke umulig jeg kommer en tur til Bartebyen igjen 8)
Send meg en mail på christian@bilradiospes.no , så skal jeg komme med pris ;)