TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sølv og svart Celica MK6 pÃ¥ Streetmeet@Ringbanen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #235880  av Speeder

Noen her?

Den sorte sto senere på Esso@Jessheim, samtidig som jeg ble taua inn til teknisk kontroll.

Den sølvfargede møtte jeg på vei inn til teknisk, da jeg endelig var ferdig.

#235882  av sindrejl

ble celicaen din taua inn? åssn gikk det?

#235886  av Bil&Lim

Var jeg som sto på esso i svart st205. Ble litt skremt når jeg så de taua deg inn etter en liten igangkjøring der. Så utrolig koselig våre uniformerte venner er..... Ble tidlig kvelden for deg eller? Tror forresten det var deg dama var i kontakt med ang. innstegslister denne uka.

#235980  av Speeder

sindrejl skrev:ble celicaen din taua inn? åssn gikk det?
Jeg ble eskortet bort til teknisk kontroll av en sort Primera.
Det gikk igrunn som forventet, jeg har nettop hatt bilen på EU-kontroll og fikk en fin liste som jeg måtte utbedre. Coilovers og bremser var igrunn det som ikke var godkjent. Begge delene har jeg byttet, men har ikke koblet til ABS'n enda, jeg stoppet litt rart i lyskrysset mente politimannen :lol:

Så ikke noe problem fo min del, skal uansett ha bilen på etterkontroll uka som kommer. Det var fler som slet mer enn meg; 3 biler avskiltet, og de var ikke ferdige for natta.

#235983  av Speeder

Bil&Lim skrev:Var jeg som sto på esso i svart st205. Ble litt skremt når jeg så de taua deg inn etter en liten igangkjøring der. Så utrolig koselig våre uniformerte venner er..... Ble tidlig kvelden for deg eller? Tror forresten det var deg dama var i kontakt med ang. innstegslister denne uka.
Det ble en drøy halvtime på teknisk, tror de likte å kjøre celica; 3 prøveturer måtte de ha før de sendte meg 'hjem'.

Det var meg hun pratet med om innstegslistene ja, hvordan gikk det i den saken?

Kul bil forresten, har ett par bilder fra Ringbanen av den.

#236283  av Bil&Lim

Syntes det ble litt i overkant dyrt. Nesten 3lapper for innstegslister var jo ikke gratis...
Neste gang du ser meg, må du gjerne komme bort. Hadde vært moro å sett disse listene montert.