TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Street Legal

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#235742  av Morten

Du løser engangs lisens på stedet samtidig som du betaler "startpengene" :wink:

#235744  av Morten

Jeg skal hvis det ikke blir regnvær, og tror Markus og har tenkt seg bort for å lufte kamelonen litt. :D

#235891  av celica_st185

Ble desverre ikke kjøring for meg i dag :( har begynnt å lekke litt olje fra slangen som går inn på turboen :(

Så morten å markus kjørte, men var ikke til racet var ferdig... Hva ble tidene og plasseringene deres?

#235917  av Morten

Tja, for min del fikk jeg kun to starter, så knuste drivakslingen etter et par meter på tredje kval... Tror jeg lå på 2.dre plass da, men havna på 4de i kvaliken til slutt (21 deltakere i badboys! :shock: ) med 8.128sek/151.92kmt.

Ikke 100% sikker på hvor Markus havna til slutt, men virka som om han sleit med feiltenninger hele kvelden. Spørs om pluggene likte å stå såååå lenge på tomgang med de 1600cc dysene som ikke akkurat holder konstant A/F på¨så lavt turtall. :?

Kjøringa regna helt vekk når utslag var uansett, så var ingen utenom en EVO, som hadde feste da.. Evo'en smalt like greit inn til 7.768sek/152kmt i øs pøs regnvær helt uanstrengt. Ingen tvil om at 4-hjulstrekk er tingen i drag nei. :lol:

#235934  av TOYPARTS

Morten skrev:Tja, for min del fikk jeg kun to starter, så knuste drivakslingen etter et par meter på tredje kval... Tror jeg lå på 2.dre plass da, men havna på 4de i kvaliken til slutt (21 deltakere i badboys! :shock: ) med 8.128sek/151.92kmt.

Ikke 100% sikker på hvor Markus havna til slutt, men virka som om han sleit med feiltenninger hele kvelden. Spørs om pluggene likte å stå såååå lenge på tomgang med de 1600cc dysene som ikke akkurat holder konstant A/F på¨så lavt turtall. :?

Kjøringa regna helt vekk når utslag var uansett, så var ingen utenom en EVO, som hadde feste da.. Evo'en smalt like greit inn til 7.768sek/152kmt i øs pøs regnvær helt uanstrengt. Ingen tvil om at 4-hjulstrekk er tingen i drag nei. :lol:
fine tall det der 8)

#236047  av Xlr8

den evoen gikk jo noe helt sykt og:P

men morten den bilen din såg jo ut til å gå noe helt sinsykt, helt enorm lyd i den.

klarte ca 10.05 blank med mr2 gti'en min:P men ubs så var de ikke mere synkroniserings ringer på verken 2 eller 3giret:P jaja turbomotren står hjemme her så=)

hva låg reaksjons tidene på hos di som kjørte i badboys klassen?

#236414  av kennethx

Hvor mye koster lisens for hele sesongen egentlig? Om det blir en del streetlegal/autoslalom...hvor mange ganger før det svarer seg med sesong lisens?