Hva skal jeg gjøre når styling-fangeren min ikke når fram til hjulbua? er jo flere cm ifra??
CastrolCelica skrev:spurte om hjelp her, men er ikke allti den kommer tidsnok her inneDu fikk svar samme dag + dagen etter på spørsmålet ditt. Kan vel ikke kalle det sent svar akkurat
celicat23 skrev:Eller så er det jo "bare" og kappe støtfangeren i 2 deler på siden(e) den ikke passer, legge hønse-netting på baksiden av fangeren mellom delene, bygge over med glassfiber, og så slipe og pusse og banne til du mest har lyst til og brenne alt sammen.så fortsette med å slipe pusse og banne til du har mest lyst å brenne deg selv sammen med alt sammen
sindrejl skrev:hehe, var netopp dette jeg hadde lyst til da jeg gjorde det med min, men det ordner seg til slutt og ble etterhvert veldig bracelicat23 skrev:Eller så er det jo "bare" og kappe støtfangeren i 2 deler på siden(e) den ikke passer, legge hønse-netting på baksiden av fangeren mellom delene, bygge over med glassfiber, og så slipe og pusse og banne til du mest har lyst til og brenne alt sammen.så fortsette med å slipe pusse og banne til du har mest lyst å brenne deg selv sammen med alt sammen