Er så drittlei av folk som skriver, "STRØØØØKEN MR2 TILSALGS!", så er det et rusthelvete hvor halvparten er skrudd sammen med treskruer og resten er ihjelrusta. Så på en slik bil idag hvor lakken var kliss ny og resten av bilen et stort kaos annonsert som "Strøken".
Derfor om noen har en god mr2 som de vil selge og er ærlig om feila på bilen så værsåsnill, ta kontakt med meg, men vil ha noe som funker og helst ikke er rusta sammen.. vil ikke ha "prosjektbil", skal ikke være røyka i, ikke ha 500 wonderbaums i frontruta og ellers være pen og hel. Jeg betaler det bilen er verdt. HELST "latespec" 86' ++ men har du en særdeles bra stand 86' går det greit. Vil også helst ha elektriske vindusheiser
Om noen vet av en som kan importeres så ta kontakt for gi mr2'en en snill eier 
Mvh
Sindre
47394636
sindrejl@start.no
Derfor om noen har en god mr2 som de vil selge og er ærlig om feila på bilen så værsåsnill, ta kontakt med meg, men vil ha noe som funker og helst ikke er rusta sammen.. vil ikke ha "prosjektbil", skal ikke være røyka i, ikke ha 500 wonderbaums i frontruta og ellers være pen og hel. Jeg betaler det bilen er verdt. HELST "latespec" 86' ++ men har du en særdeles bra stand 86' går det greit. Vil også helst ha elektriske vindusheiser

Mvh
Sindre
47394636
sindrejl@start.no
86' Celica(X), 86' Mr2(X), 96' GT4(X), 94' Supra(X), 97' Mr2(X), 92' Rx7 (ReX), 01' Mx5 (X), 00' S2000 (X), 97' GSR (X), 96' R33 (X), 04' EVO 8 (X), 01' IS200 & 96' Chaser
Tempe Dekkservice AS, www.tempedekk.no
Et hav av felger og dekk til gode priser
Tempe Dekkservice AS, www.tempedekk.no
Et hav av felger og dekk til gode priser