- - KonGen - -
91' Toyota MR2 GTi 16v
91' Toyota MR2 GTi 16v
Andy_Celica skrev:i helvette heller, la rudskogen være som den er.det tror jeg ikke den blir uansett
sethro skrev:Det hang bilder av åssen banen skal bli på kurs rommet, rudskogen.åjada de har sagt de skal bygge nytt sikrere og større
SÃ¥ banen blir sikkert bygd om. Men ting tar jo tid![]()
Kilgallon skrev:For de som ike har fått med seg dette, så skal de bygge ut Rudskogen!Jeg er fult klar over det, men syntes det er tåpelig, skal heller ikke tilate gatebil å arangere der heller, banen skal bygges for formel 1 så blir ikke no mere bilkjøring der heller, (etter hva jeg har hørt selvfølgelig)
Andy_Celica skrev:Vi får vel se på det...Men tviler på at dem stenger banen for gatebiler.Kilgallon skrev:For de som ike har fått med seg dette, så skal de bygge ut Rudskogen!Jeg er fult klar over det, men syntes det er tåpelig, skal heller ikke tilate gatebil å arangere der heller, banen skal bygges for formel 1 så blir ikke no mere bilkjøring der heller, (etter hva jeg har hørt selvfølgelig)
celicat23 skrev:Det er nok ikke så mange arrangemanger her i norge at de kan utelukke noe som gatebil, som de helt sikkert tjener gode penger på.Er jo skandinavias største biltreff åsså.