sindrejl skrev:sleeper skrev:huff, jeg er så usedvanlig lei alt dette maset her!
drit lei alt som har med denne hysterien her!
PS: Nekter og tru at dyrene på denne planeten dør ut pga global oppvarming.. ( snitt tempen på jorda har økt med 0.74 grader de siste 100 åra!!! ) og det trur jeg dyra tåler!
at de dør ut pga menesker kan nok stemme, men at det er pga forurensing stemmer ikke, er nok heller det at vi tar over alle områdene de lever på... og DET HAR INGENTING MED AT JEG BRUKER BENSISN OG GJØRE!
endelig !
er iallefall møkkelei av regjeringen som bruker ALLE slike muligheter for å presse på bilister mer skatt og avgifter..
Ja skatt og avgifter gjør jo nesten ingenting for miljøet, den skal liksom være til for å minske bruken av bil og div men det gjør jo ingenting med vår væremåte og innstilling. Staten holder tilbake informasjon forde de ikke er villige til å redusere utslipp forde det betyr at de vil tape penger. Staten kjøper heller miljøkvoter av andre land, skyver altså ansvaret over på andre land.
Nå mente ikke jeg direkte at vi tar liv av dyrelivet, men all forurensingen har en negativ innvirkning på vår planet. Og alle kan bidra. Alt har en negativ innvirkning, også det at vi bruker bensin. Dere burde nok oppdatere dere litt mer, for det er faktisk alvorlig det som skjer.
Isen på Grønnland smelter dobbelt så fort som anntatt . Alt for mye karbondioksid i atmosfæren gjør at tempraturen, været og dyrelivet går bærsherk. Dette kommer til og akselrere stort de neste 10 årene.
Her kan dere få informasjon om hvordan det ligger ann ;
http://www.climatecrisis.net/ Her kan dere også få kjøpt filmen "Strange days on planet Earth." som Al Gore er frontfigur i. Eller dere kan se den på National Geographic.
her er også info ;
http://www.stopglobalwarming.org/
Vi alle må begynne å ta mer ansvar ellers går dette aldri bra..
Har ikke lengre Mr2 men en Renault Megane.